Њемачко друштво за међународну сарадњу (ГИЗ) организовало је за своје кориснике из Источне Европе и Централне Азије конференцију „Изградња мостова – трансформирање јавне управе у Источној Европи и Централној Азији“ која је одржана у Берлину 30 и 31. октобра ове године. Циљ конференције био је довести на једно мјесто истраживаче и практичаре у области јавне управе у транзицијским земљама, како би могли размијенити своја искуства и научене лекције. Такођер, конференција би требала да буде почетна тачка за креирање међународне мреже професионалаца у јавној управи у пост-комунистичким земљама. Поред учесника из Босне и Херцеговине, конференцији су присуствовали и државни службеници из Србије, Македоније, Косова, Азербејџана, Грузије, Јерменије, Украјине и Њемачке. На самом почетку конференције, колеге из Њемачке су представили своја искуства везано за промјене у јавној управи, од краја Другог свјетског рата па до данас, а са посебним освртом на период почетка деведесетих година и реунификације Њемачке. Такођер, о реформи јавне управе у Босни и Херцеговини, са посебним нагласком на реформу у области управљања људским потенцијалима, говорио је Невен Акшамија, директор Агенције за државну службу БиХ. Након уводног панела, учесници су радили у групама, и то о темама: јавне финансије, државна служба, локална управа и приближавања ЕУ, управљање квалитетом, управљање кроз циљеве, те транспарентност и партиципација, интеринституционална комуникација, стандарди у јавној управи и планирање и извршење буџета. Конференција је завршена пленарним одговарањем на четири питања: •    које су добре праксе у реформи јавне управе•    шта би могли бити циљеви РЈУ у наредном периоду•    како се може наставити јачање мреже која је успостављена на конференцији •    те лекције наученог На крају конференције констатовано је да: реформа јавне управе је процес, а не пројекат који ће завршити за пет или десет година.; не постоје јединствена рјешења, оно што је функционисало у једној земљи, не мора да буде успјешно и у другој; реформа не смије постати сврха сама себи већ мора бити усмјерена ка циљевима и активностима од којих ће имати корист грађани и пословна заједнице.