КАНЦЕЛАРИЈА КООРДИНАТОРА ЗА РЕФОРМУ ЈАВНЕ УПРАВЕ

ОБАВЈЕШТЕЊЕ О НАБАВЦИ УСЛУГЕ

 

Одјељак I: УГОВОРНИ ОРГАН

1. ПУНИ НАЗИВ И АДРЕСА УГОВОРНОГ ОРГАНА

Организација: Канцеларија координатора за реформу јавне управе

Контакт особа: Марина Каваз – Сиручић Свјетлана Бошњак

Адреса: Вразова 9

Поштански број: 71000

Град: Сарајево

Идентификациони број: 4200334950020

Телефон: 033/ 565-780 033/ 565-786

Фаx: 033/565-761

Е-mail: marina.ks@parco.gov.ba svjetlana.bosnjak@parco.gov.ba

Интернет адреса: www.parco.gov.ba

I.2. АДРЕСА НА КОЈОЈ СЕ МОГУ ДОБИТИ ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ

Као под I.1.

I.3. АДРЕСА НА КОЈОЈ СЕ МОЖЕ ДОБИТИ ДОКУМЕНТАЦИЈА

Као под I.1.

I.4. АДРЕСА НА КОЈУ СЕ ДОСТАВЛЈАЈУ ПОНУДЕ ЗА УЧЕШЋЕ

Као под I.1.

I.5. ВРСТА УГОВОРНОГ ОРГАНА (члан 3. ЗЈН)

I.5.б на државном нивоу, остали

ОдјељакII: ПРЕДМЕТ УГОВОРА

II.1. ВРСТА УГОВОРА

Робе

II.2. ДА ЛИ СЕ НАМЈЕРАВА ЗАКЛЈУЧИТИ ОКВИРНИ СПОРАЗУМ? (члан 32. ЗЈН)

Не

II.3. НАЗИВ/РЕФЕРЕНЦА ПОД КОЈИМ ЈЕ КОНКРЕТАН УГОВОР ЕВИДЕНТИРАН КОД УГОВОРНОГ ОРГАНА

Уговор о набавци роба за имплементацију пројекта „One Stop Shop“ сервиси за помоћ грађанима, Одлука о набавци бр 01-07-222-26/08.

II.4. ОПИС ПРЕДМЕТА УГОВОРА

Постављање темељне мреже за јавну управу, изградња јединствене тачке приступа за размјену информација унутар управе, успостављање и имплементaција јединственог стандарда за wеb странице институција јавне управе и израда портала Владе Брчко Дистрикта БиХ, пуштање у рад читавог система (инфраструктуре „One Stop Shop“) и обука особља и имплементација е-услуга из е-Европа 2005 по приоритетима као у тендерској документацији.

II.5. УКУПНА КОЛИЧИНА (БРОЈ ЈЕДИНИЦА) И/ИЛИ ОБИМ УГОВОРА

Као у тендерској документацији. Процијењена вриједност пројекта је 582.894,00 КМ са ПДВ-ом.

II.6. МЈЕСТО ИСПОРУКЕ РОБА ИЛИ ЛОКАЦИЈА ИЗВРШЕЊА УСЛУГА ИЛИ РАДОВА

Брчко Дистрикт БиХ

II.7. ПОДЈЕЛА НА ЛОТОВЕ

Не

II.8. ПРИХВАТЉИВОСТ АЛТЕРНАТИВНИХ ПОНУДА? (члан 17. ЗЈН) (уколико је примјењиво)

Не

II.9. ТРАЈАЊЕ УГОВОРА ИЛИ РОК ИЗВРШЕЊА

10 мјесеци од потписивања уговора, како је то ближе дато у тендерској документацији

Одјељак III: ПРАВНЕ, ЕКОНОМСКЕ И ТЕХНИЧКЕ ИНФОРМАЦИЈЕ

III.1. ИЗНОС ГАРАНЦИЈЕ ЗА ПОНУДУ, уколико се захтијева (члан 16 ЗЈН)

Оргинална безусловна банковна гаранција за озбиљност понуде у висини од 2.000,00 КМ, под условима и на начин како је дато у тендерској документацији.

III.2. ОСТАЛИ ЗАХТЈЕВИ У ВЕЗИ СА ГАРАНЦИЈОМ ЗА ПОНУДУ (члан 16-17 УПЗ)

Како је дато у тендерској документацији.

III.3. ИЗНОС ГАРАНЦИЈЕ ЗА ИЗВРШЕНЈЕ УГОВОРА, уколико се захтијева (члан 16. ЗЈН)

Како је дато у тендерској документацији.

III.4. ОСТАЛИ ЗАХТЈЕВИ У ВЕЗИ С ГАРАНЦИЈОМ ЗА ИЗВРШЕЊЕ УГОВОРА, ако је примјењиво (члан 19. УПЗ)

Како је дато у тендерској документацији

III.5. УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ – ЛИЧНА СИТУАЦИЈА (члан 23. ЗЈН)

Документи којима понуђач доказује да је упознат и да се на њега не односи ниједан од случајева наведених у члану 23. Закона о јавним набавкама на начин и у форми како је то назначено у тендерској документацији.

III.6. УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ – СПОСОБНОСТ ЗА ОБАВЉАЊЕ ПРОФЕСИОНАЛНЕ ДЈЕЛАТНОСТИ (члан 24. ЗЈН)

Документи о регистрацији понуђача за обављање релевантне дјелатности како је дато у тендерској документацији

III.7. УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ – ЕКОНОМСКА И ФИНАНСИЈСКА ПОДОБНОСТ (члан 25. ЗЈН)

Услови и документи којима се доказује испуњавање увјета како је дато у тендерској документацији

III.8. УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ – ТЕХНИЧКА И/ИЛИ ПРОФЕСИОНАЛНА СПОСОБНОСТ (члан 26. ЗЈН)

Услови и документи којима се доказује испуњавање увјети како је дато у тендерској документацији

Одјељак IV: ПОСТУПАК

IV.1. ВРСТА ПОСТУПКА

Отворени – (међународни вриједносни разред)

IV.2. КРИТЕРИЈИ ЗА ДОДЈЕЛУ УГОВОРА (члан 34. ЗЈН)

(а) Само најнижа цијена

IV.3. ПРИМЈЕНА ПРЕФЕРЕНЦИЈАЛНОГ ТРЕТМАНА ДОМАЋЕГ (члан 20. УПЗ)

Да, на начин и под условима како је то наведено у тендерској документацији

IV.4. УСЛОВИ ЗА ДОБИЈАЊЕ ТЕНДЕРСКЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ (члан 18. ЗЈН)

Тендерска документација може се преузети до 14.05.2010.године сваким радним даном од 10:00 до 16:00 сати на адреси уговорног органа наведеној под I.1, или ће бити достављена поштом или електронском поштом заинтересованим добављачима на њихов захтјев. Потписан и опечаћен захтјев мора бити достављен у писаној форми (путем поште, факса или скениран путем mail-а). Није предвиђена новчана накнада за преузимање тендерске документације.

IV.5. ЗАХТЈЕВИ У ПОГЛЕДУ ЈЕЗИКА ПОНУДE

Понуде се подносе на једном од службених језика БиХ.

IV.6. РОК ЗА ПРИЈЕМ ПОНУДА ЗА УЧЕШЋЕ

24.05.2010. године у 12:00 сати

IV.7. МИНИМАЛАН ВРЕМЕНСКИ ПЕРИОД ВАЖНОСТИ ПОНУДЕ КОЈИ ЈЕ ПОНУЂАЧ ДУЖАН ОБЕЗБИЈЕДИТИ

120 дана након крајњег рока за подношење понуда

 

IV.8. ДАТУМ И МЈЕСТО ОТВАРАЊА ПОНУДА

Уговорни орган ће извршити јавно отварање понуда у отвореном поступку дана 24.05.2010. године на адреси Вразова број 9. у Сарајеву у 12:00 сати.

Одјељак V: ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ

1.Понуда треба да садржи све тражене документе наведене у овом обавјештењу о набавци, као и документе наведене у тендерској документацији на начин и у форми утврђеној у тендерској документацији, у супротном иста може бити елиминисана због формално правних или суштинских недостатака.

2. Добављачи могу у писаној форми (путем поште, факса или електронске поште) од уговорног органа тражити појашњење тендерске документације најкасније 10 дана прије истека рока за подношење понуде наведеног под IV.6. тј. до 14.05.2010. год. посредством факса 033/565-761, односно e-mail адреса marina.ks@parco.gov.ba i svjetlana.bosnjak@parco.gov.ba. Kонтакт особe Марина Каваз-Сиручић, Свјетлана Бошњак.

3. Уговорни орган не сноси никакве трошкове понуђача настале по овом обавјештењу о јавној набавци.

4. Уговорни орган задржава право да прекине-откаже поступак додјеле уговора из разлога-случајева наведених у члану 12. Закона о јавним набавкама, о чему ће обавијестити понуђаче и објавити обавјештење о отказивању.

 
SUMMARY OF THE NOTICE ON PROCUREMENT

Section I: CONTRACTING AUTHORITY

I.1. OFFICAL NAME AND ADDRESS OF CONTRACTING AUTHORITY

Organization: Public Administration Reform Coordinator's Office

Contact person: Marina Kavaz-Siručić Svjetlana Bošnjak

Address: Vrazova 9

Postal code: 71 000

Town: Sarajevo

ID number: 4200334950020

Phone: 033/ 565-780 033/ 565-786

Fax: 033/565-761

E-mail: marina.KS@parco.gov.ba Svjetlana.Bosnjak@parco.gov.ba

URL: www.parco.gov.ba

II.1. TYPE OF CONTRACT

Supplies

II.4. DESCRIPTION OF THE OBJECT OF THE CONTRACT

“ONE STOP SHOP” – services for assistance to citizens

II.5. TOTAL QUANTITY (NUMBER OF UNITS) AND/OR SCOPE OF THE CONTRACT

As in tender doccumentation. Estimated value of the project is 582.894,00 KM with the VAT

IV.1. TYPE OF PROCEDURE

Open

IV.4. CONDITIONS FOR OBTAINING TENDER DOCUMENTS (art. 18 PPL)

Tender documentation can be taken until May 14, 2010 every work day from 10.00 hrs. to 16.00 hrs. at the address of the contracting authority stated under I.1, or it will be submitted by post or e-mail to the interested candidates at their request. Signed and stamped request for taking the tender documentation must be delivered in writen form (by post, fax or scaned by e-mail). No financial fee is stipulated for taking the tender documentation.

IV.6. TIME LIMIT FOR RECEIPT OF TENDERS/REQUEST TO PARTICIPATE

May 24, 2010 12:00 hours