КАНЦЕЛАРИЈА КООРДИНАТОРА ЗА РЕФОРМУ ЈАВНЕ УПРАВЕ

ОБАВЈЕШТЕЊЕ О НАБАВЦИ  УСЛУГЕ

Одјељак I: УГОВОРНИ ОРГАН

I.1. ПУНИ НАЗИВ И АДРЕСА УГОВОРНОГ ОРГАНА

Организација: Канцеларија координатора за реформу јавне управе

Контакт особа: Азра Бранковић, Свјетлана Бошњак
Адреса: Вразова 9

Поштански број: 71000

Град: Сарајево

Идентификациони број: 4200334950020

Телефон: 033/565-762;033/565-786

Фаx: 033/565-761

Е-маил: Azra.Brankovic@parco.gov.ba; Svejtlana.Bosnjak@parco.gov.ba

Интернет адреса: www.parco.gov.ba

I.2. АДРЕСА НА КОЈОЈ СЕ МОГУ ДОБИТИ ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ

Као под I.1.

I.3. АДРЕСА НА КОЈОЈ СЕ МОЖЕ ДОБИТИ ДОКУМЕНТАЦИЈА

Као под I.1.

I.4. АДРЕСА НА КОЈУ СЕ ДОСТАВЉАЈУ ПОНУДЕ ЗА УЧЕШЋЕ

Као под I.1.

I.5. ВРСТА УГОВОРНОГ ОРГАНА (члан 3. ЗЈН)

I.5.б на државном нивоу, остали

Одјељак II: ПРЕДМЕТ УГОВОРА

I I.1. ВРСТА УГОВОРА

Услуге

I I.2. ДА ЛИ СЕ НАМЈЕРАВА ЗАКЉУЧИТИ ОКВИРНИ СПОРАЗУМ? (члан 32. ЗЈН)

Не

I I.3. НАЗИВ/РЕФЕРЕНЦА ПОД КОЈИМ ЈЕ КОНКРЕТАН УГОВОР ЕВИДЕНТИРАН КОД УГОВОРНОГ ОРГАНА

Уговор о услугама за имплементацију пројекта "Информацијски систем управљања буџетом", Одлука о набавци бр. 01-07-199-8/08

I I.4. ОПИС ПРЕДМЕТА УГОВОРА

Информацијски систем управљања буџетом као у тендерској документацији

I I.5. УКУПНА КОЛИЧИНА (БРОЈ ЈЕДИНИЦА) И/ИЛИ ОБИМ УГОВОРА

Као у тендерској документацији. Максимална вриједност буџета за уговор је до 1.271.290,00 КМ без урачунатог ПДВ-а.

I I.6. МЈЕСТО ИСПОРУКЕ РОБА ИЛИ ЛОКАЦИЈА ИЗВРШЕЊА УСЛУГА ИЛИ РАДОВА

На подручју Босне и Херцеговине, односно на локацијама како је ближе одређено у тендерској документацији

I I.7. ПОДЈЕЛА НА ЛОТОВЕ

Не

I I.8. ПРИХВАТЉИВОСТ АЛТЕРНАТИВНИХ ПОНУДА? (члан 17. ЗЈН)

Не

I I.9. ТРАЈАЊЕ УГОВОРА ИЛИ РОК ИЗВРШЕЊА

18 мјесеци од потписивања уговора, како је наведено у тендерској документацији.

Одјељак I I I: ПРАВНЕ, ЕКОНОМСКЕ И ТЕХНИЧКЕ ИНФОРМАЦИЈЕ

I I I.1. ИЗНОС ГАРАНЦИЈЕ ЗА ПОНУДУ (члан 16 ЗЈН)

Да, у износу од 15.000,00 КМ

I I I.2. ОСТАЛИ ЗАХТЈЕВИ У ВЕЗИ СА ГАРАНЦИЈОМ ЗА ПОНУДУ (члан 16-17 УПЗ)

Како је дато у тендерској документацији

I I I 3. ИЗНОС ГАРАНЦИЈЕ ЗА ИЗВРШЕЊЕ УГОВОРА (члан 16. ЗЈН)

Не

I I I.4. ОСТАЛИ ЗАХТЈЕВИ У ВЕЗИ С ГАРАНЦИЈОМ ЗА ИЗВРШЕЊЕ УГОВОРА (члан 19. УПЗ)

Уколико понуђач захтијева авансно плаћање, дужан је обезбиједити авансну гаранцију, како је дато у тендерској документацији

I I I.5. УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ – ЛИЧНА СИТУАЦИЈА (члан 23. ЗЈН)

Документи којима понуђач доказује да је упознат и да се на њега не односи ниједан од случајева наведених у члану 23. Закона о јавним набавкама на начин и у форми како је дато у тендерској документацији.

I I I.6. УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ – СПОСОБНОСТ ЗА ОБАВЉАЊЕ ПРОФЕСИОНАЛНЕ ДЈЕЛАТНОСТИ (члан 24. ЗЈН)

Документи о регистрацији понуђача за обављање релевантне дјелатности како је дато у тендерској документацији.

I I I.7. УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ – ЕКОНОМСКА И ФИНАНСИЈСКА ПОДОБНОСТ (члан 25. ЗЈН)

Услови и документи којима се доказује испуњавање услова како је дато у тендерској документацији.

I I I.8. УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ – ТЕХНИЧКА И/ИЛИ ПРОФЕСИОНАЛНА СПОСОБНОСТ (члан 26. ЗЈН)

Услови и документи којима се доказује испуњавање услова како је дато у тендерској документацији.

Одјељак IV: ПОСТУПАК

IV.1. ВРСТА ПОСТУПКА

Отворени – за међународну конкуренцију

IV.2. КРИТЕРИЈИ ЗА ДОДЈЕЛУ УГОВОРА (члан 34. ЗЈН)

а) Само најнижа цијена

IV.3. ПРИМЈЕНА ПРЕФЕРЕНЦИЈАЛНОГ ТРЕТМАНА ДОМАЋЕГ (члан 20. УПЗ)

Да, како је дато у тендерској документацији

IV.4. УСЛОВИ ЗА ДОБИЈАЊЕ ТЕНДЕРСКЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ (члан 18. ЗЈН)

Тендерска документација може се преузети до 3.07.2009. године сваким радним даном од 10,00 до 16,00 сати на адреси уговорног органа наведеној под И.1. или ће бити достављена заинтересираним добављачима на њихов захтјев. Захтјев за доставу тендерске документације добављачи требају мора послати у писаној форми (путем поште или факса). Није предвиђена новчана накнада за преузимање тендерске документације.

IV.5. ЗАХТЈЕВИ У ПОГЛЕДУ ЈЕЗИКА ПОНУДЕ

Понуде се подносе на једном од службених језика БиХ

IV.6. РОК ЗА ПРИЈЕМ ПОНУДА ЗА УЧЕШЋЕ

13.07.2009. године до 12,00 сати

IV.7. МИНИМАЛАН ВРЕМЕНСКИ ПЕРИОД ВАЖНОСТИ ПОНУДЕ КОЈИ ЈЕ ПОНУЂАЧ ДУЖАН ОБЕЗБИЈЕДИТИ

120 дана након крајњег рока за подношење понуда.
 
IV.8. ДАТУМ И МЈЕСТО ОТВАРАЊА ПОНУДА

Уговорни орган ће извршити јавно отварање пунуда у отвореном поступку дана 13.07. 2009. године на адреси Вразова 9, у Сарајеву у 12 сати.

Одјељак V: ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ

1. Понуда треба да садржи све тражене документе наведене у овом обавјештењу о набавци, као и документе наведене у тендерској документацији на начин и у форми утврђеној у тендерској документацији, у супротном иста може бити елиминирана због формално правних или суштинских недостатака.

2. Добављачи могу од уговорног органа тражити појашњење тендерске документације у складу са Упутствомо примјени Закона о јавним набавкама најкасније 10 дана прије истека рока за подношење понуде наведеној под IV.6. тј. до 3.07. 2009. год. или достављањем писма на факс број 033/565-761, контакт особе: Азра Бранковић, Свјетлана Бошњак.

3. Уговорни орган не сноси никакве трошкове понуђача настале по овом обавјештењу о јавној набавци.

4. Уговорни орган задржава право да прекине-откаже поступак додјеле уговора из разлога-случајева наведених у члану 12. Закона о јавним набавкама, о чему ће обавијестити понуђаче и објавити обавјештење о отказивању.

SUMMARY OF THE NOTICE ON PROCUREMENT  
Section I: CONTRACTING AUTHORITY  

I.1. OFFICIAL NAME AND ADDRFSS OF THE CONTRACTING AUTHORTY

Organization: Public Administration Reform Coordinator's Office  
Contact person: Azra Brankovic; Svjetlana Bosnjak  
Address: Vrazova 9  
Postal code. 71000  
Town: Sarajevo  
ID number: 4200334950020  
Telephone: 033/565-762; 033/565-786  
Fax: 033/565-761  
Electronic mail (email): Azra.Brankovic@parco.gov.ba,Svjetlana.Bosnjak@parco.gov.ba  

Internet addres (URL): www.parco.gov.ba  

II.1. TYPE OF CONTRACT:  

Services  

II.4. DESCRIPTION OF THE OBJECT OF THE CONTRACT

Budget Management Information System  

II.5. TOTAL, QUANTITY (NUMBER OF UNITS) AND/OR SCOPE OF THE CONTRACT  

As in tender documentation. Estimated value of the project is 1.271.290,00 KM without the VAT  

IV.1. TYPE OF PROCEDURE:  

Open  

IV.4. CONDITIONS FOR OBTAINING TENDER DOCUMENTS (Art. 18 PPL)  

Tender documentation can be taken until July 3, 2009 every work day from 10,00 hrs. to 16,00 hrs. at the address of the contracting authority stated under I.1, or it will be submitted to the interested candidates at their request submitted in written form (by mail of fax). No financial fee is stipulated for taking the tender documentation.  

IV. 6 TIME LIMIT FOR SUBMISSION OF BIDS  

July 13, 2009, 12,00 hours