1.    Оглашенапозиција са описом послова и посебним условима:

1/01 Замјеник координатора за реформу јавне управе

Опис дужности и одговорности: Помаже координатору при извршењу задатака који су му/јој додијељени у складу с Одлуком о успостављању Канцеларије координатора, као и других дужности додијељених Канцеларији за РЈУ; обавља остале руководеће задатке које наложи координатор; одговара за економичну, дјелотворну и ефективну употребу финансијских, материјалних и људских ресурса при Канцеларији за РЈУ; благовремено обезбјеђује правна мишљења, податке и савјете о законодавству релевантном за реформу јавне управе; помаже у припремању радних планова, периодичних извјештаја и инвентара појмова за активности техничке помоћи; надгледа поштивање процедура за техничку помоћ; обавља остале послове које наложи координатор.

Посебни услови:

  1. a)ВСС факултет друштвеног смјера;

б) најмање пет година радног искуства у струци, од чега 3 године на руководећим пословима;

       ц) добро познавање питања реформе јавне управе;

       д) доказано аналитичко знање и искуство у руковођењу; пожељно познавање поступака јавне набавке; врло добре вјештине презентовања и комуницирања; добро познавање енглеског језика.

Број извршилаца: 1 (један).

  1. Општи услови:

Поред посебних услова наведених у Јавном огласу, кандидати морају испуњавати и опште услове:

  1. a)да су старији од 18 година;

б) да су држављани Босне и Херцеговине;

ц) да нису отпуштени из државне службе у институцијама Босне и Херцеговине, односно ентитета као резултат дисциплинске мјере у периоду од три године прије дана објављивања упражњене позиције;

д) да се на њих не односи одредба члана IX 1 Устава Босне и Херцеговине.

 

III.              Потребни документи:

Кандидат је дужан да уз пријаву на јавни оглас достави оригинале или од надлежног органа овјерене копије сљедећих докумената:

–       својеручно потписану биографију (ЦВ) са изјавом о националном опредјељењу, адресу и број телефона за контактирање;

–       увјерења о држављанству (не старије од 6 мјесеци од дана издавања од надлежног органа);

–       овјерену изјаву да није отпуштен из државне службе у институцијама Босне и Херцеговине, односно ентитета као резултат дисциплинске мјере у периоду од три године прије дана објављивања упражњене позиције;

–       овјерену изјаву да кандидат није обухваћен одредбом члана IX 1 Устава Босне и Херцеговине;

–       универзитетске дипломе (нострификоване/признате дипломе, уколико факултет није завршен у БиХ или је диплома стечена у некој другој држави након 6. 4. 1992. године);

–       додатка дипломе за кандидате који су високо образовање стекли по болоњском систему студирања; изузетно, само у случају да високошколска установа додатак дипломи није уопште издавала, нити за једног дипломца, кандидат је дужан да уз овјерену копију универзитетске дипломе достави увјерење високошколске установе да додатак дипломи није уопште издат ни за једног дипломца;

–       потврде или увјерења као доказа о траженој врсти радног искуства с високом стручном спремом;

–       увјерења о невођењу кривичног  поступка (не старије од три мјесеца од дана издавања од надлежног органа);

–       доказ о добром познавању енглеског језика;

Напомена: Документи приложени уз пријаву на јавни оглас неће бити враћени кандидатима, с обзиром на одредбе члана 16 Закона о министарским именовањима, именовањима Савјета министара и другим именовањима Босне и Херцеговине.

  1. Остале напомене

– Све кандидате који буду испуњавали опште и посебне услове тражене у тексту Јавног огласа на интервју ће позвати Комисија за провођење конкурсне процедуре за избор коориднатора и два замјеника координатора за реформу јавне управе (у даљњем тексту: Комисија), коју је Савјет министара Босне и Херцеговине именовао посебним рјешењем.

– Прије интервјуа, сваки кандидат је дужан Комисији дати податке о ранијим непосредним руководиоцима од којих се могу добити препоруке и информације о кандидату, те попунити образац – изјаву, у коме ће изнијети било које питање које би могло довести до сукоба интереса у случају да дође до његовог именовања.

– Изабрани/именовани кандидат дужан је институцији Босне и Херцеговине доставити увјерење о радној способности (љекарско увјерење), као доказ да је здравствено способан за вршење одређених послова предвиђених овим положајем.

– Координатор и замјеник координатора за реформу јавне управе не могу бити из реда истог конститутивног народа.

– Замјеника координатора именује Савјет министара Босне и Херцеговине на период од четири године.

  1. Објављивање огласа и рок за подношење пријава

Јавни оглас објављује се у „Службеном гласнику БиХ“, „Службеном гласнику Брчко Дистрикта БиХ“, дневним новинама „Вечерњи лист“ Мостар и на веб-страници Савјета министара Босне и Херцеговине: www.vijeceministara.gov.ba (у дијелу Генерални секретаријат Савјета министара БиХ).

Јавни оглас остаје отворен 14 дана од дана објављивања у „Службеном гласнику „БиХ“.

Пријаве на јавни оглас са траженим документима достављају се лично или путем поштанске службе препорученом пошиљком, на адресу:

Генерални секретаријат Савјета министара Босне и Херцеговине

Комисија за провођење конкурсне процедуре за избор координатора и два замјеника координатора за реформу јавне управе

»Јавни оглас за избор и именовање замјеника координатора за реформу јавне управе«

71 000 Сарајево, Трг Босне и Херцеговине 1

 Испуњавање услова утврђених овим огласом рачуна се са даном предаје пријаве.

Непотпуне, неблаговремене и неуредне пријаве, пријаве кандидата који не испуњавају услове тражене у тексту Јавног огласа, као и копије тражене документације које нису овјерене неће се узети у разматрање.