Представници Канцеларије координатора за реформу јавне управе у периоду од 24.03 -25.03. 2016. године у Сарајеву одржали су радионицу о управљању квалитетом у јавном сектору који је базиран на моделу Заједничког оквира за процјену (CAF).
Радионица је организована за државне службенике из Агенције за државну службу Босне и Херцеговине.
„Управљање квалитетом значи континуирану потрагу за бољим техничким, технолошким и било којим другим унапређењима и побољшањима која ће у коначници произвести жељени резултат, а то је задовољни корисник, односно порески обавезник, односно грађанин“, изјавио је Драган Ћузулан, координатор за реформу јавне управе у БиХ.
Ово је прва радионица коју проводи Канцеларија координатора за реформу јавне управе, након што је и сама успјешно прошла кроз процес увођења система управљања квалитетом по моделу CAF.
У наредном периоду планирана је обука и за службенике из Агенције за статистику БиХ.
Стварање претпоставки за употребу модела управљања цјеловитим квалитетом у јавној управи (ТQМ) један је од циљева из Ревидираног акционог плана 1 (РАП1) за провођење Стратегије реформе јавне управе, у сегменту управљања људским потенцијалима у државној служби, који је усвојен 2011. године. Савјет министара БиХ је у септембру 2015. прихватио иницијативу Канцеларије координатора да се у институцијама БиХ подржи увођење предложених модела управљања квалитетом – Заједничког оквира процјене ( CAF модел) и модела базираних на стандарду ИСО 9001.
Управљање квалитетом, фокус на кориснике-грађане и побољшање јавних услуга представља кључне елементе у осигурању доброг управљања у организацијама јавног сектора.