У четвртак 22. јула 2021. године са почетком у 9:30 часова реализираће се онлајн обука за државне службенике са сва четири управна нивоа у БиХ о теми “Управљање задовољством корисника” .
Циљ обуке усмјерен је на пружање доприноса изградњи кориснички орјентисане јавне управе. Специфични циљеви обуке су :
– продубљивање постојећих и стицање нових знања и вјештина у провођењу истраживања задовољства грађана услугама које пружају тијела јавне управе;
– подизање капацитета представника координишућих институција за ЦСМ за увођење приступа за мјерење задовољства корсника услуга у практичну примјену у институцијама и органима управе у БиХ;
– стручно оспособљавање представника пилот институција за провођење мјерења задовољства корсника у њиховим организацијама.
Путем обуке биће осигуран увид у практичне приступе и инструменте за ЦСМ који су примјењиви за институције јавног сектора како би се подстакло укључивање корисника услуга и осигурало подизање општег нивоа квалитета јавних услуга.
Обука се имплементира у овиру Програма јац̌ања јавних институција (СПИ Програм), који у БиХ имплементира ГИЗ у домену унапређења пружања јавних услуга и управљања односима са корисницима, гђе је развијен одговарајући приступ и методолошки оквир за мјерење задовољства корисника јавне управе у БИХ, базиран на добрим праксама и анализама из јавног сектора других земаља у предметној области.