Kанцеларија координатора за реформу јавне управе, Институт за стандардизацију БиХ, Агенција за државну службу БиХ, Агенција за државну управу РС, Агенција за државну службу ФБиХ уз подршку Програма јачања јавних институција којег у БиХ имплементира ГИЗ у име Владе СР Њемачке и Владе Уједињеног Kраљевства организирају полудневну онлајн конференцију “Управљање квалитетом – грађанин/корисник у фокусу” с циљем упознавања алата, модела и система управљања квалитетом, мјерења задовољства кориснка и ширења свијести о потреби транформације јавне управе која је оријентисана према корисницима и грађанима.
Kонференција ће бити одржана 03.12.2020.године.
Током конференције која ће бити интерактивног карактера покушаћемо дати одговоре на питања:
– Зашто је важно мјерити/истраживати задовољство корисника/грађана?
– Искуство Аустрије у управљању квалитетом у јавној управи?
– Гђе институције могу добити подршку на путу према изврсности у БиХ?
Kонференција је партиципативног карактера уз учешће неколико међународних говорника, а намијењена је државним службеницима на свим управним нивоима.
На Фацебоок профилу Kанцеларије координатора за реформу јавне управе биће обезбијеђен директан пренос конференције.
#Теме: односи с корисницима јавне управе, свијест, промјена, квалитет, улога руководства, задовољство упосленика, задовољство корисника, ИСО, ЦАФ, ФУK, СИГМА, ЕУ, иновација, мотивација, изврсност, РеСПА, Аустрија