ОБАВЈЕШТЕНЈЕ О НАБАВЦИ СА МЕЂУНАРОДНОМ ОБЈАВОМ (БРОЈ 423-2-2-11-44/14)
Одјељак И: УГОВОРНИ ОРГАН
И.1. Подаци о уговорном органу
Назив: Уред/Канцеларија координатора за реформу јавне управ
Контакт особа: Мирнеса Машић
Адреса: Вразова 9
Поштански број: 71000
Опћина/Град: Сарајево – Центар ž
ИДБ/ЈИБ: 4200334950020
Телефон: 033565760
Факс: 033565761
Електронска пошта: parco.office@parco.gov.ba
Интернет адреса: www.parco.gov.ba
И.2. Адреса преузимања/доставе захтјева за тендерску документацију:Као под И.1.
И.3. Адреса за пријем понуда/захтјева за учешће:Као под И.1
И.4. Адреса за додатне информације:Као под И.1
И.5. Врста уговорног органа, ниво и главна дјелатност:
И.5.а. Врста: Орган управе
И.5.б. Ниво: Државни ниво
И.5.ц. Дјелатност: Јавна управа
И.6. Заједничка набавка: Не
Одјељак ИИ: ПРЕДМЕТ УГОВОРА
ИИ.1. Врста уговора: Услуге – Остале услуге.
ИИ.2. Подјела на лотове: Не
ИИ.3. Да ли се намјерава закључити оквирни споразум? Не
ИИ.4. Опис
ИИ.4.а. Назив предмета уговора: Јавна набавка услуга за имплементацију пројекта „Информациони систем трезора Брчко дистрикта БиХ"
ИИ.4.б. Кратак опис предмета уговора: Јавна набавка услуга за имплементацију пројекта „Информациони систем трезора Брчко дистрикта БиХ“
ИИ.5. Укупна количина или обим уговора:
а) Израда информацијског система трезора;
-Снимање стања, прављење плана имплементације и дизајнирање система
-Усвајање плана имплементације и дизајна система
-Израда софтwаре-а у складу са одобреним дизајном
-Израда спецификације за хардвер
б) Тестирање на пилот јединицама, корекција и модификација;
-Тестирање система на одабраној локацији
-Вршење евентуалних корекција и модификација
ц) Имплементација система по локацијама и обука корисника за кориштење система;
-Инсталација система код буџетских корисника
-Израда плана обуке
-Обука корисника и тима за подршку
-Одржавање система у раду, хелп деск подршка корисницима о додатна обука гдје је потребно.
ИИ.5.а. Процијењена укупна вриједност уговора без ПДВ-а у КМ: 553.846,15
ИИ.6. Мјесто испоруке роба или извршења услуга или извођења радова: Као у ТД
ИИ.8. Трајање уговора или рок извршења: 24 мјесеца од дана закључења уговора о јавној набавци
Одјељак ИИИ: ПРАВНЕ, ЕКОНОМСКЕ И ТЕХНИЧКЕ ИНФОРМАЦИЈЕ
ИИИ.1. Да ли се захтјева гаранција за понуду? Да (Детаљне информације и захтјеви дати у тендерској документацији)
ИИИ.2. Да ли се захтјева гаранција за извршење уговора? Да (Детаљне информације и захтјеви дати у тендерској документацији)
ИИИ.4. Ограничења за учешће: (Обавезни услови за учешће из члана 23. Закона о јавним набавкама БиХ, а докази дефинисани детаљно у тендерској документацији).
ИИИ.5. Способност за обављање професионалне дјелатности: Као у ТД
ИИИ.6. Економска и финансијска способност: Као у ТД
ИИИ.7. Техничка или професионална способност: Као у ТД
Одјељак ИВ: ПОСТУПАК
ИВ.1. Врста поступка: Ограничени поступак
ИВ.2. Критериј за додјелу уговора: Најнижа цијена технички задовољавајуће понуде
ИВ.3. Услови преузимања/доставе захтјева за тендерску документацију
ИВ.3.а. Датум: Може се обезбиједити/доставити захтјев до 25.11.2014.
ИВ.3.б. Новчана накнада: Не
ИВ.4. Рок за пријем понуда/захтјева за учешће
Датум: 5.12.2014.
Вријеме: 12:00 х
Одјељак В: ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ
Тендерска дкументација на писани захтјев може се преузети лично у просторијама Уреда координатора за реформу јавне управе или путем е-маил адресе: mirnesa.hodzic@parco.gov.ba.
Заинтересирани понуђачи могу тражити појашњење тендерске документације од уговороног органа у писаној форми,е-маилом или фаxом и то благовремено, а најкасније 10 (десет) дана прије истека рока за достављање захтјева за учешће тј. 25.11.2014. године.
Уговорни орган шаље позив за достављање понуда кандидатима који су задовољили предквалификацијске услове уговорног органа.