ОБАВЈЕШТЕНЈЕ О НАБАВЦИ СА МЕЂУНАРОДНОМ ОБЈАВОМ
(БРОЈ 423-1-2-11-35/14)
Одјељак I: УГОВОРНИ ОРГАН
I.1. Подаци о уговорном органу
Назив: Канцеларија координатора за реформу јавне управе
Контакт особа: Мирнеса Машић
Адреса: Вразова 9
Поштански број: 71000
Општина/Град: Сарајево – Центар
ИДБ/ЈИБ: 4200334950020
Телефон: 033565760
Факс: 033565761
Електронска пошта: парцо.оффице@парцо.гов.ба
Интернет адреса: www.парцо.гов.ба
I.2. Адреса преузимања/доставе захтјева за тендерску документацију: Као под I.1
I.3. Адреса за пријем понуда/захтјева за учешће: Као под I.1
I.4. Адреса за додатне информације: Као под I.1
I.5. Врста уговорног органа, ниво и главна дјелатност:
I.5.а. Врста: Орган управе
I.5.б. Ниво: Државни ниво
I.5.ц. Дјелатност: Јавна управа
I.6. Заједничка набавка: Не
Одјељак II: ПРЕДМЕТ УГОВОРА
II.1. Врста уговора: Услуге – Остале услуге.
II.2. Подјела на лотове: Не
II.3. Да ли се намјерава закључити оквирни споразум? Не
II.4. Опис
II.4.а. Назив предмета уговора: Јавна набавка услуга за имплементацију пројекта "Имплементација заједничких сервиса за е-услуге"
II.4.б. Кратак опис предмета уговора: Јавна набавка услуга за имплементацију пројекта "Имплементација заједничких сервиса за е-услуге"
II.5. Укупна количина или обим уговора:
а) Припремити детаљан дизајн и концепт средишње тачке комуникације, у складу са најбољим ЕУ праксама, прилагођен стању на сваком управном нивоу – БиХ, Федерација БиХ, Република Српска и Брчко Дистрикт БиХ, а који ће садржавати тражени минимум вишеупотребљивих заједничких блокова е-услуга како је дато у пројектном задатку;
б) Припремити приједлог правне анализе пружања електронских услуга, са препорукама, за сва четири управна нивоа, укључујући анализу постојећег правног оквира и процедура, идентификацију потребних правних, регулаторних и процесних предуслова те израду препорука и нацрта уговора за кориштење еСервиса;
ц) Имплементирати систем у складу са детаљним концептом и дизајном поштујући политику отворених система и норми, те начела доступности и разумљивости садржаја и остале индустријске стандарде, и осигурати адекватну обуку за централне јединице за е-управу сваког управног нивоа;
д) Имплементирати по једну пилот електронску услугу за сваки управни ниво уз извршену прилагодбу „бацк-енд“ сервиса и система на које ће се повезати сервиси портала;
е) Припремити и објавити детаљне спецификација за кориштење заједничких сервиса и објавити их преко централних портала одговарајућег управног нивоа;
ф) Израдити техничке спецификације за набавку опреме за централне јединице за е-управу на сваком управнм нивоу;
г) као и за реализацију осталих активности које су предвиђене у пројектном задатку.
II.5.а. Процијењена укупна вриједност уговора без ПДВ-а у КМ: 1.200.000,00
II.6. Мјесто испоруке роба или извршења услуга или извођења радова: Као у ТД
II.8. Трајање уговора или рок извршења: 12 мјесеци од дана закључења уговора о јавној набавци
Одјељак III: ПРАВНЕ, ЕКОНОМСКЕ И ТЕХНИЧКЕ ИНФОРМАЦИЈЕ
III.1. Да ли се захтјева гаранција за понуду? Да (Детаљне информације и захтјеви дати у тендерској документацији)
III.2. Да ли се захтјева гаранција за извршење уговора? Да (Детаљне информације и захтјеви дати у тендерској документацији)
III.4. Ограничења за учешће: (Обавезни услови за учешће из члана 23. Закона о јавним набавкама БиХ, а докази дефинисани детаљно у тендерској документацији).
III.5. Способност за обављање професионалне дјелатности: Као у ТД
III.6. Економска и финансијска способност: Као у ТД
III.7. Техничка или професионална способност: Као у ТД
Одјељак IV: ПОСТУПАК
IV.1. Врста поступка: Отворени поступак
IV.2. Критериј за додјелу уговора: Најнижа цијена технички задовољавајуће понуде
IV.3. Услови преузимања/доставе захтјева за тендерску документацију
IV.3.а. Датум: Може се обезбиједити/доставити захтјев до 07.11.2014.
IV.3.б. Новчана накнада: Не
IV.4. Рок за пријем понуда/захтјева за учешће Датум: 18.11.2014. Вријеме: 12:00 часова
IV.5. Рок, адреса и мјесто отварања понуда
Датум: 18.11.2014, вријеме 13.00; сједиште уговорног органа
Одјељак V: ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ
Тендерска документација на писани захтјев може се преузети лично у просторијама Уреда/Канцеларије координатора за реформу јавне управе или путем е-маил адресу мирнеса.ходзиц@парцо.гов.ба.Заинтересирани понуђачи могу тражити појашњење тендерске документације од уговорног органа у писаној форми, е-маилом или фаxом и то благовремено, а најкасније 10 (десет) дана прије истека рока за достављање захтјева за учешће тј. до 07.11.2014. године.