Чланови УО Фонда за реформу јавне управе прихватили су данас на сједници у Бања Луци приједлог одлуке о додјели уговора за набавку консултантских услуга за имплементацију пројекта Израда и успостављање оквира интероперабилности и стандарда за размјену података, као и пројектни приједлог, пројектни задатак и тендерску документацију за пројекат Информатизација трезора Брчко дистрикта БиХ.
Пројекат "Израда и успостављање оквира интероперабилности и стандарда за размјену података" такођер је важан за реформу у области Информационих технологија. Сврха пројекта јесте израда сета документа и препорука који ће омогућити лакше повезивање различитих информационих система и база података који се данас користе у бх. јавној управи. Тренутно, информациони системи у јавној управи развијају се без адекватне методологије и приступа, која би била примијењена за све. Они данас функционишу одвојено и њихово повезивање представља изузетно скуп и комплексан процес. Дефинисањем оквира интероперабилности и стандарда за размјену података омогућила би се ефикаснија реализација е-услуга. Иначе, документ оквир интероперабилности имају све европске земље. Њиме се на једном мјесту дефинише врста информатичких система, начин и врсте кориштења софтвера, начин настанка и кориштење специјализованих софтвера и сл.
Циљ пројекта Информатизација трезора Брчко дистрикта БиХ је унапређење функције трезора у Брчко дистрикту БиХ увођењем информацијског система за савремено трезорско пословање. Ово је један од кључних циљева из Акционог плана 1 Стратегије реформе јавне управе у БиХ у области јавних финансија. Пројекат ће бити финансиран из Фонда за реформу јавне управе у БиХ, у који су страни донатори уложили новац. Ово је први пројекат који ће суфинансирати домаће власти.
Наиме, власти Брчко дистрикта спремне су издвојити око 21 посто новца из властитих средстава за реализацију пројекта. (укупна вриједност пројекта са ПДВ је 732.894 КМ, а од тога ће Брчко дистрикт БиХ учествовати са 150.000 КМ). Имплементација пројекта трајат ће двије године.