КАНЦЕЛАРИЈА КООРДИНАТОРА ЗА РЕФОРМУ ЈАВНЕ УПРАВЕ ОБАВЈЕШТЕЊЕ О НАБАВЦИ УСЛУГЕ
Одјељак I:
УГОВОРНИ ОРГАН I.1.
ПУНИ НАЗИВ И АДРЕСА УГОВОРНОГ ОРГАНА
Организација: Канцеларија координатора за реформу јавне управе
Контакт особа: Азра Бранковић, Тила Арнаут
Адреса: Вразова 9
Поштански број: 71000
Град: Сарајево
Идентификациони број: 4200334950020
Телефон: 033/565-762;033/565-786
Фаx: 033/565-761
Е-маил:Azra.Brankovic@parco.gov.ba Tila.Arnaut@parco.gov.ba
Интернет адреса: www.parco.gov.ba
I.2. АДРЕСА НА КОЈОЈ СЕ МОГУ ДОБИТИ ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ
Као под I.1.
I.3. АДРЕСА НА КОЈОЈ СЕ МОЖЕ ДОБИТИ ДОКУМЕНТАЦИЈА
Као под I.1.
I.4. АДРЕСА НА КОЈУ СЕ ДОСТАВЉАЈУ ПОНУДЕ ЗА УЧЕШЋЕ
Као под I.1.
I.5. ВРСТА УГОВОРНОГ ОРГАНА (члан 3. ЗЈН) I.5.б на државном нивоу, остали
Одјељак II:
ПРЕДМЕТ УГОВОРА
II.1. ВРСТА УГОВОРА Услуге
II.2. ДА ЛИ СЕ НАМЈЕРАВА ЗАКЉУЧИТИ ОКВИРНИ СПОРАЗУМ? (члан 32. ЗЈН)
Не
II.3. НАЗИВ/РЕФЕРЕНЦА ПОД КОЈИМ ЈЕ КОНКРЕТАН УГОВОР ЕВИДЕНТИРАН КОД УГОВОРНОГ ОРГАНА
Уговор о консултантским услугама за имплементирање пројекта „Информациони систем трезора Брчко дистрикта БиХ“. Одлука о набавци бр. 03-07-3-162-1/11 од 27.04.2011
II.4. ОПИС ПРЕДМЕТА УГОВОРА
Набавка консултантских услуга за имплементацију пројекта „Информациони систем, трезора Брчко дистрикта БиХ“
III.5. УКУПНА КОЛИЧИНА (БРОЈ ЈЕДИНИЦА) И/ИЛИ ОБИМ УГОВОРА Као у тендерској документацији. Максимална вриједност буджета за уговор је до 498.200,00 КМ без ПДВ-а
II.6. МЈЕСТО ИСПОРУКЕ РОБА ИЛИ ЛОКАЦИЈА ИЗВРШЕЊА УСЛУГА ИЛИ РАДОВАНа подручју Брчко дистрикта БиХ
II.7. ПОДЈЕЛА НА ЛОТОВЕ Не
II.8. ПРИХВАТЉИВОСТ АЛТЕРНАТИВНИХ ПОНУДА? (члан 17. ЗЈН) (уколико је примјењиво)
Не
II.9. ТРАЈАЊЕ УГОВОРА ИЛИ РОК ИЗВРШЕЊА
24 мјесеца од потписивања уговора, како је то ближе дато у тендерској документацији
Одјељак III: ПРАВНЕ, ЕКОНОМСКЕ И ТЕХНИЧКЕ ИНФОРМАЦИЈЕ
III.1. ИЗНОС ГАРАНЦИЈЕ ЗА ПОНУДУ, уколико се захтијева (члан 16 ЗЈН)
Не тражи се у I-фази претквалификације с тим да ће понуђачи бити у обавези доставити у II-фази одговарајућу гаранцију за озбиљност понуде како то буде наведено у позиву за достављање понуда, односно тендерској документацији
III.2. ОСТАЛИ ЗАХТЈЕВИ У ВЕЗИ СА ГАРАНЦИЈОМ ЗА ПОНУДУ (члан 16-17 УПЗ)
Као под III.1.
III.3. ИЗНОС ГАРАНЦИЈЕ ЗА ИЗВРШЕЊЕ УГОВОРА, Да, како је наведено у тендерској документацији
Не
III.4. ОСТАЛИ ЗАХТЈЕВИ У ВЕЗИ С ГАРАНЦИЈОМ ЗА ИЗВРШЕЊЕ УГОВОРА, ако је примјењиво (члан 19. УПЗ)
Уколико понуђач захтјева авансно плаћање дужан је обезбједити авансну гаранцију како је дато у тендерској документацији
III.5. УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ – ЛИЧНА СИТУАЦИЈА (члан 23. ЗЈН)
Документи којима понуђач доказује да је упознат и да се на њега не односи ниједан од случајева наведених у члану 23. Закона о јавним набавкама на начин и у форми како је дато у тендерској документацији
III.6. УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ – СПОСОБНОСТ ЗА ОБАВЉАЊЕ ПРОФЕСИОНАЛНЕ ДЈЕЛАТНОСТИ (члан 24. ЗЈН)
Документи о регистрацији понуђача за обављање релевантне дјелатности како је дато у тендерској документацији
III.7. УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ – ЕКОНОМСКА И ФИНАНСИЈСКА ПОДОБНОСТ (члан 25. ЗЈН)
Услови и документи којима се доказује испуњавање увјета како је дато у тендерској документацији
III.8. УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ – ТЕХНИЧКА И/ИЛИ ПРОФЕСИОНАЛНА СПОСОБНОСТ (члан 26. ЗЈН)
Услови и документи којима се доказује испуњавање увјети како је дато у тендерској документацији
Одјељак IV: ПОСТУПАК
IV.1. ВРСТА ПОСТУПКА
Ограничени
IV.2. КРИТЕРИЈИ ЗА ДОДЈЕЛУ УГОВОРА (члан 34. ЗЈН)
(а) Најнижа цијена технички задовољавајуће понуде
IV.3. ПРИМЈЕНА ПРЕФЕРЕНЦИЈАЛНОГ ТРЕТМАНА ДОМАЋЕГ (члан 20. УПЗ)
Да, на начин и под условима како је то наведено у тендерској документацији.
IV.4. УСЛОВИ ЗА ДОБИЈАЊЕ ТЕНДЕРСКЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ (члан 18. ЗЈН)
Тендерска документација може се преузети до 17.05.2011. године сваким радним даном од 10:00 до 16:00 сати на адреси уговорног органа наведеној под I.1, или ће бити достављена заинтересованим добављачима на њихов захтјев. Захтјев за доставу тендерске документације добављачи требају послати у писаној форми (путем поште или факса). Није предвиђена новчана накнада за преузимање тендерске документације.
IV.5. ЗАХТЈЕВИ У ПОГЛЕДУ ЈЕЗИКА ПОНУДЕ
Понуде се подносе на једном од службених језика БиХ
IV.6. РОК ЗА ПРИЈЕМ ПОНУДА ЗА УЧЕШЋЕ
27.05.2011. у 12:00 сати
IV.7. МИНИМАЛАН ВРЕМЕНСКИ ПЕРИОД ВАЖНОСТИ ПОНУДЕ КОЈИ ЈЕ ПОНУЂАЧ ДУЖАН ОБЕЗБИЈЕДИТИ
120 дана након крајњег рока за подношење захтјева Напомена: Прихватљиви поуђачи ће након прве фазе бити дужни изјаснити се о опцији понуде на начин како то буде наведено у тендерској документацији за подношење понуда.
IV.8. ДАТУМ И МЈЕСТО ОТВАРАЊА ПОНУДА
Уговорни орган ће извршити отварање захтјева за учешће у ограниченом поступку након крајњег рока који је одређен за пријем захтјева. Отварање неће бити јавно. Квалификовани кандидати ће у Позиву за достављање понуда бити обавјештени о датуму отварања понуда сходно Одредбама ЗЈН БиХ.
Одјељак V: ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ
1. Захтјев треба да садржи све тражене документе наведене у овом обавјештењу о набавци, као и документе наведене у тендерској документацији на начин и у форми утврђеној у тендерској документацији, у супротном иста може бити елiminisana због формално правних, или суштинских недостатака. 2. Заинтересовани кандидати могу од уговорног органа тражити појашњење тендерске документације у складу са Упутством о примјени Закона о јавним набавкама најкасније 10 дана прије истека рока за подношење понуде наведеног под IV.6. тј. до 17.05.2011. год. или достављањем писма на факс број 033/565-761, контакт особе Неџиб Делић, Свјетлана Бошњак. 3. Уговорни орган не сноси никакве трошкове понуђача настале по овом обавјештењу о јавној набавци. 4. Уговорни орган задржава право да прекине-откаже поступак додјеле уговора из разлога-случајева наведених у члану 12. Закона о јавним набавкама, о чему ће обавијестити понуђаче и објавити обавјештење о отказивању. 5. Кандидати који задовоље фазу претквалификације ће бити позвани да учествују у наставку јавног надметања.