Сврха ангажмана:

Програм за ангажовање практиканата (Junior Professionals Programme) представља полазну тачку у раду и развоју каријере у институцијама државне службе Босне и Херцеговине, а дизајниран је у сврху развоја професионалних вјештина младих стручњака у периоду непосредно након стицања универзитетске дипломе и њиховој припреми за будући рад у структурама државне службе/управе.

Одабрани кандидати ће,као практиканти у Канцеларији координатора за реформу јавне управе, имати прилику да кроз програм обуке уз рад/праксе буду директно укључени у послове који су у надлежности Канцеларије и на тај начин осигурају подршку процесу реформе јавне управе у Босни и Херцеговини.

Као дио мањег тима практиканти ће имати прилику да пружају техничку, административну и операциону подршку активностима и пројектима везаним за реформу јавне управе који се реализују у сарадњи са међународним донаторима и институцијама државне службе/управе на различитим нивоима власти у БиХ.

Врста и трајање ангажмана:

Ангажман практиканата не подразумијева заснивање радног односа и одвијаће се у форми бесплатне обуке уз рад у току трајања програма од највише 8 мјесеци. Практиканти за свој рад неће примати накнаду , изузев покривања основних трошкова у току трајања праксе (превоз, исхрана) у мјесечном износу од 500 КМ.

Програм се финансира из донаторских средстава техничке помоћи коју Уреду координатора за реформу јавне управе пружа DfID у оквиру пројекта SEPARB.

Локација:

Практиканти ће бити лоцирани у службеним просторијама Канцеларије координатора за реформу јавне управе у Сарајеву. Сходно потребама посла, у току трајања програма могућа су краћа путовања у друге градове у Босни и Херцеговини.

Супервизија/Извјештавање:

Ангажовање и напредак одабраних кандидата у току трајања програма ће бити директно надгледани од координатора реформске области као непосредног супервизора.

За свој укупан рад у периоду ангажовања практиканти су одговорни Координатору за реформу јавне управе.

Одговорности:

Практиканти ће у склопу ангажамана имати сљедеће одговорности, које укључују, али нису ограничене на обављање сљедећих активности:

• Асистирање у раду тима за рефомску област у који буду распоређени и подршка при обављању свакодневних оперативних активности

• Сарадња у припреми и органиовању различитих врста састанака и припреми радних материјала за потребе радног тима у реформској области

• Подршка члановима тима у припремању пројектних докумената, извјештаја, презентација и других пројектних материјала за дату реформску област

• Подршка при планирању и организирању разних догађаја у склопу пројектних активности (радионице, семинари, и сл)

• Асистенција члановима тима у процесу прикупљања и ажурирања информација, анализи података и припреми различитих врста извјештаја

• Подршка у одржавању различитих врста електронских евиденција (база података), архивирању документације и одржавању архиве

• Административна подршка раду Канцеларије у цјелини сходно актуелним потребама

Квалификациони услови:

• Држављанство БиХ

• Универзитетска диплома – сљедећи профили: 1 правник, 1 информатичар и 1 друштвеног смјера (пожељно право ,политичке науке)

• Активно познаване енглеског језика 

• Активно познавање рада на рачунару (MS Windows, MS Office -, Access, Internet и e-mail, програми за израду презентација)

Способности и индивидуалне карактеристике:

• Добре организационе вјештине

• Спремност за рад у тиму и добре интерперсоналне вјештине

• Добре комуникационе вјештине (писмене и усмене)

• Самоиницијативност и проактиван приступ послу и радним задацима

• Одговорност за постизање резултата

• Спремност на развој личних способности, вјештина и искустава, те дијељење истих са колегама у тиму

• Изражен интерес за рад у јавној администрацији и развој каријере у државној служби

• Разумијевање/интерсовање за процес рефоме јавне управе у БиХ и процес европских интеграција