Босна и Херцеговина, за разлику од земаља у региону, тек је закорачила у еру дигиталне трансформације јавне управе, која у коначници има за циљ да грађанима и привредним субјектима омогући брже и једноставније остваривање услугa јавних институција, преноси телевизија Хајат.
Дигитална трансформација јавне управе важан је бенефит у враћању повјерења јавности у рад институција. Реформа јавне управе у области пружања услуга усмјерена је на процесе који ће трансформисати, односно оријентисати јавну управу ка корисницима, тако што ће стручно пратити и схватати њихове потребе и очекивања, те на основу тога унаприједити пословне процесе и управно поступање, смањујући административно оптерећење, омогућавајући доступност услуга различитим комуникацијским каналима, уз осигурање високог квалитета и смањење цијене услуге.
Да би се постигли циљеви зацртани Стратешким оквиром за РЈУ за период до 2027. године потребно је реализирати многе предуслова: од успостављања нужне сервисне и податковне ИТ инфраструктуре, усвојити одређене политике за развој е-управе, али и планирати буџетска средстава којима ће се, осим техничке инфраструктуре, омогућити континуирано стручно оспособљавање запослених у јавној управи за пружање дигиталних услуга.