Канцеларија координатора за реформу јавне управе у сарадњи са Програмом јачања јавних институција којег у Босни и Херцеговини имплементира њемачки GIZ ће у наредном периоду пружити експертску подршку Дирекцији за европске интеграције, Конкуренцијском вијећу БиХ, Уреду за законодавство БиХ, Агенцији за јавне набавке БиХ, Дирекцији за економско планирање БиХ и Регулаторној агенцији за комуникације на увођењу испитивања задовољства корисника.
Наведене државне институције исказале су интерес за подршку у увођењу испитивања задовољства корисника у 2018. години, а на основу раније објављеног позива Канцеларије координатора за реформу јавне управе.
Потреба за систематско испитивања задовољства корисника на редовном нивоу у јавној управи, као једног од алата за управљање квалитетом, апострофирана је и у Принципима јавне управе које је SIGMA/OECD развила за потребе јавних управа земаља регије Западног Балкана и Турске и објавила у новембру 2014. године. У оквиру области Пружање услуга, принцип 3 наводи:
Постоје механизми који осигуравају квалитет јавних услуга, посебна је пажња посвећена испитивању задовољства корисника и анализи потреба корисника.
Такође, за потребе мониторинга у овој области неки од индикатора SIGMA/OECD су:
Проценат корисника који су задовољни јавним услугама и удио институција у којима се редовно проводи анкета о задовољству корисника (најмање једном у двије године).
Канцеларија координатора за реформу јавне управе је испитивању задовољства корисника посветио пажњу и у нацрту Стратешког оквира за реформу јавне управе 2018 – 2022. чије се усвајање ускоро очекује.
Подсјећања ради, Савјет министара Босне и Херцеговине 08.02.2018. године је задужио Канцеларију координатора за реформу јавне управе да заједно са Агенцијом за државну службу БиХ и Институтом за стандардизацију БиХ имплементира Оперативни план за увођење управљања квалитетом у институције Босне и Херцеговине за период од 2016. до 2018. године .