ОБАВЈЕШТЕЊЕ О НАБАВЦИ
1438-1-2-22-3-14/17
ОДЕЉАК I: УГОВОРНИ ОРГАН
И 1. Подаци о уговорном органу
Назив КАНЦЕЛАРИЈА КООРДИНАТОРА ЗА РЕФОРМУ ЈАВНЕ УПРАВЕ
ИДБ/ЈИБ 4200334950020
Контакт особа Тила Арнаут – Биоградлија
Адреса Вразова 9
Поштански број 71000 Сарајево (бхп)
Опћина/Град Сарајево Центар (Сарајево)
Телефон (033) 565-760
Факс (033) 565-761
Електронска пошта parco.office@parco.gov.ba
Интернет адреса www.parco.gov.ba
I 3. Адреса за пријем понуда/захтјева за учешће
Као под I 1.
I 4. Адреса за додатне информације
Као под I 1.
I 5. Врста уговорног органа, ниво и главна дјелатност
I 5.а. Врста
Институција власти из члана 4. став (1) тачка а) ЗЈН
I 5.б. Ниво
Државни ниво
I 5.ц. дјелатност
Адреса: Маршала Тита 9а/И
Телефон: (033) 251-590
Факс: (033) 251-595
Е-маил: ejn@javnenabavke.gov.ba
Web: https://www.ejn.gov.ba
Датум и вријеме слања обавјештења на објаву:23.10.2017. у 10:47
Извршна власт
I 6. Заједничка набавка
Не
I 7. Набавка у име других уговорног органа?
Не
ОДЈЕЉАК II: ПРЕДМЕТ УГОВОРА
II 1. Врста уговора
Услуге, Остале услуге
II 2. Подјела на лотове
Не
II 3. Да ли се намјерава закључити оквирни споразум?
Не
II 4. Опис
II 4.а. Назив предмета уговора
Јавна набавка услуга за имплементацију пројекта „Унапређење информационог система у Агенцији за државну службу
Федерације БиХ, Агенцији за државну управу Републике Српске и Пододјељењу за људске ресурсе Брчко дистркта БиХ“
II 4.б. Кратак опис предмета уговора
Јавна набавка услуга за имплементацију пројекта „Унапређење информационог система у Агенцији за државну службу
Федерације БиХ, Агенцији за државну управу Републике Српске и Подођељењу за људске ресурсе Брчко дистркта БиХ“
II 4.ц. Јединствени рјечник јавне набавке (ЈРЈН)
Главни рјечник
Код Опис
Главни предмет 48800000-6 Информацијски системи и сервери
II 5. Подаци о Споразуму о јавној набавци
II 5.а. Да ли је уговор обухваћен Споразумом о јавној набавци (ГПА)?
Не
II 6. Укупна количина или обим уговора
Јавна набавка услуга за имплементацију пројекта „Унапређење информационог система у Агенцији за државну службу
Федерације БиХ, Агенцији за државну управу Републике Српске и Пододјељењу за људске ресурсе Брчко дистркта БиХ“
II 6.а. Процијењена укупна вриједност уговора без ПДВ-а у КМ
791000,00
II 7. Мјесто испоруке роба или извршења услуга или извођења радова
Као у ТД
II 9. Трајање уговора или рок извршења
18 мјесеци од дана закључења уговора
ОДЈЕЉАК III: ПРАВНЕ, ЕКОНОМСКЕ И ТЕХНИЧКЕ ИНФОРМАЦИЈЕ
III 1. Да ли се захтијева гаранција за понуду?
Да.
Детаљне информације и захтјеви дати у тендерској документацији.
III 2. Да ли се захтијева гаранција за извршење уговора?
Да.
Детаљне информације и захтјеви дати у тендерској документацији.
III 3. Битни услови финансирања и плаћања или упућивање на одговарајуће прописе
као у ТД
III 4. Ограничења за учешће
Обавезни услови за учешће из члана 45. Закона о јавним набавкама, а докази дефинисани детаљно у тендерској документацији.
III 5. Способност за обављање професионалне дјелатности
као у ТД
III 6. Економска и финансијска способност
као у ТД
III 7. Техничка или професионална способност
као у ТД
III 8. Резервисан уговор
Не
III 9. Посебни услови за уговоре о јавним услугама
III 9.а. Извршење услуга ограничено за одређену професију
Не
III 9.б. Правне особе морају назначити имена и стручну квалификацију особа одговорних за извршење услуга
Не
ОДЈЕЉАК IV: ПОСТУПАК
IV 1. Врста поступка
Отворени поступак
IV 2. Критериј за додјелу уговора
Најнижа цијена
IV 3. Услови преузимања/доставе захтјева за тендерску документацију
IV 3.а. Тендерска документација је објављена на порталу јавних набавки?
Да
IV 3.б. Може се обезбиједити/доставити захтјев до
8.12.2017.
IV 4. Да ли се намјерава користити е-аукција?
Не
IV 5. Да ли је објављено претходно информацијско обавјештење?
Не
IV 6. Рок за пријем понуда/захтјева за учешће
Датум и вријеме 18.12.2017. 13:00:00
IV 7. Рок, адреса и мјесто отварања понуда
Датум и вријеме 18.12.2017. 13:15:00
Адреса и мјесто Вразова бр 9
ОДЈЕЉАК V: ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ
Заинтересирани понуђачи могу тражити појашњење Тендерске документације до 08.12.2017.године
INTERNATIONAL NOTICE – SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Public Administration Reform Coordinators Office
UIN 4200334950020
Contact person Tila Arnaut – Biogradlija
Address Vrazova 9
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 565-760
Fax number (033) 565-761
Email address parco.office@parco.gov.ba
Website address www.parco.gov.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Country
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Other services
II 1.a. Title of the object of the contract
Improvement of the information system in the Civil Service Agency of the Federation of BiH, the Civil Administration Agency
of the Republic of Srpska and the Sub-Department for Human Resources of the Brčko District of BiH
II 1.b. Description of the object of the contract
Public procurement for implementation of services Improvement of the information system in the Civil Service Agency of
the Federation of BiH, the Civil Administration Agency of the Republic of Srpska and the Sub-Department for Human
Resources of the Brčko District of BiH
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 48800000-6 Information systems and servers
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
791000,00 without VAT
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
8.12.2017.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 18.12.2017. 13:00:00
Address and place Vrazova 9
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Interested bidders shall be allowed to request in writing and in due time clarification of the tender documentation from the
contracting authority till December 8th 2017