ОБАВЈЕШТЕНЈЕ О НАБАВЦИ СА МЕЂУНАРОДНОМ ОБЈАВОМБРОЈ 423-2-2-11-26/14  

Одјељак И: УГОВОРНИ ОРГАН 

И.1. Подаци о уговорном органу  

Назив: Уред/Канцеларија координатора за реформу јавне управе  

Контакт особа: Мирнеса Машић  

Адреса: Вразова 9  

Поштански број: 71000  

Опћина/Град: Сарајево – Центар  

ИДБ/ЈИБ: 4200334950020  

Телефон: 033565760  

Факс: 033565761 

Електронска пошта: parco.office@parco.gov.ba

Интернет адреса: www.parco.gov.ba  

И.2. Адреса преузимања/доставе захтјева за тендерску документацију: Као под И.1 

И.3. Адреса за пријем понуда/захтјева за учешће: Као под И.1 

И.4. Адреса за додатне информације: Као под И.1 

И.5. Врста уговорног органа, ниво и главна дјелатност: 

И.5.а. Врста: Орган управе 

И.5.б. Ниво: Државни ниво 

И.5.ц. Дјелатност: Јавна управа 

И.6. Заједничка набавка: Не 

Одјељак ИИ: ПРЕДМЕТ УГОВОРА 

ИИ.1. Врста уговора: Услуге – Остале услуге.   

ИИ.2. Подјела на лотове: Не 

ИИ.3. Да ли се намјерава закључити оквирни споразум? Не 

ИИ.4. Опис 

ИИ.4.а. Назив предмета уговора: Јавна набавка консултантских услуга за имплементацију пројекта "Информациони систем трезора Брчко дистрикта БиХ" 

ИИ.4.б. Кратак опис предмета уговора: Јавна набавка услуга за имплементацију пројекта "Информациони систем трезора Брчко дистрикта БиХ" 

ИИ.5. Укупна количина или обим уговора: 

а)    Израда информацијског система трезора; 

-Снимање стања, прављење плана имплементације и дизајнирање система;  

-Усвајање плана имплементације и дизајна система 

-Израда софтwаре-а у складу са одобреним дизајном 

-Израда спецификације за хардвер     

б)    Тестирање на пилот јединицама, корекција и моодификација;  

-Тестирање система на одабраној локацији     

-Вршење евентуалних корекција и модификација      

ц)    Имплементација система по локацијама и обука корисника за кориштење система;      

-Инсталација система код буџетских корисника     

-Израда плана обуке     

-Обука корисника и тима за подршку     

-Одржавање система у раду, хелп деск подршка корисницима и додатна обука гдје је потребно 

ИИ.5.а. Процијењена укупна вриједност уговора без ПДВ-а у КМ:   553.846,15 

ИИ.6. Мјесто испоруке роба или извршења услуга или извођења радова: Као у ТД 

ИИ.8. Трајање уговора или рок извршења: 24 мјесеца од дана закључења уговора о јавној набавци 

 

Одјељак ИИИ: ПРАВНЕ, ЕКОНОМСКЕ И ТЕХНИЧКЕ ИНФОРМАЦИЈЕ 

ИИИ.1. Да ли се захтјева гаранција за понуду? Да (Детаљне информације и захтјеви дати у тендерској документацији) 

ИИИ.2. Да ли се захтјева гаранција за извршење уговора? Да (Детаљне информације и захтјеви дати у тендерској документацији) 

ИИИ.4. Ограничења за учешће: (Обавезни услови за учешће из члана 23. Закона о јавним набавкама БиХ, а докази дефинисани детаљно у тендерској документацији). 

ИИИ.5. Способност за обављање професионалне дјелатности: Као у ТД 

ИИИ.6. Економска и финансијска способност: Као у ТД 

ИИИ.7. Техничка или професионална способност: Као у ТД 

 

Одјељак ИВ: ПОСТУПАК 

ИВ.1. Врста поступка: Ограничени поступак 

ИВ.2. Критериј за додјелу уговора: Најнижа цијена технички задовољавајуће понуде 

ИВ.3. Услови преузимања/доставе захтјева за тендерску документацију 

ИВ.3.а. Датум:

Може се обезбиједити/доставити захтјев до 22.05.2014. 

ИВ.3.б. Новчана накнада: Не 

ИВ.4. Рок за пријем понуда/захтјева за учешће 

Датум: 02.06.2014. 

Вријеме: 12:00          

 

Одјељак В: ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ 

Тендерска документација на писани захтјев може се преузети лично у просторијама Уреда/Канцеларије координатора за реформу јавне управе или путем е-маил адресу mirnesa.hodzic@parco.gov.ba

Заинтересирани понуђачи могу тражити појашњење тендерске документације од уговорног органа у писаној форми, е-маилом или фаxом и то благовремено, а најкасније 10 (десет) дана прије истека рока за достављање захтјева за учешће тј. до 22.05.2014. године.  Уговорни орган шаље позив за достављање понуда кандидатима који су задовољили предквалификацијске услове уговорног органа.