Дневни лист: Број интернет корисника у БиХ је у односу на прошлу годину порастао с 33 на 35 посто, а број кућанстава с интернет прикључком с 28 на 29 посто, показује најновије истраживање GfK БХ Центра за истраживање тржишта. Интернет у првом реду користе млађе генерације, посебице они у доби од 15 до 24 године међу којима се њих готово 75 посто служи интернетом, и то претежно студенти и ученици, а слиједе их стално запослени међу којима око половице користи ове услуге, док међу умировљеницима налазимо само око четири посто корисника.Иако је број корисника растао и у ФБиХ и РС-у, он је ипак био нешто већи у ФБиХ, па сада и разлика између ова два ентитета нешто већа, 41 посто наспрам 26 посто.
Слично се догодило и када је ријеч о сполу корисника – тако је број мушких корисника сада већи него прије шест мјесеци, за три посто, али пораст броја жена корисница интернета ипак је био нешто већи, забиљежен је скок од пет посто но и даље мушкарци чине више од половице свих интернет корисника у БиХ, показује ово истраживање GfK.
Када је ријеч о учесталости кориштења интернета од укупног броја корисника у БиХ половица њих користи интернет сваки дан и ту се слика није битно промијенила у односу на 2008. И овдје доб корисника има важну улогу јер што је нетко млађи то чешће приступа интернету, али важно је и чиме се нетко бави. Тако ако 60 посто корисника из категорије менаџера, подузетника, стручњака, али и студената и ученика интернет користи на дневној основи. Оно по чему смо и даље својеврсни куриозитет јест чињеница да више од 20 посто корисника интернету приступа из интернет цаффеа.
Када јер ријеч о најпознатијим свјетским интернет друштвеним мрежама као што су Facebook, MySpace и Twitter, јавности у нашој земљи је најпознатији Facebook.
Тако чак 46 посто грађана БиХ који користе интернет има отворен профил на Facebook-у, док су друге двије мреже много мање популарне, па тако Twitter користи око пет, а MySpace свега један посто корисника интернета у БиХ.
Корисници Facebook-a, према GfK истраживању, највише користе чатање, слање е-маилова, коментирање постава и играње игрица. Остале активности попут постављања фотографија, играња квизова, трагања за информацијама или отварања рекламних порука су нешто мање заступљене. GfK-ово истраживање упозорава да с Facebook-ом треба бити опрезан јер може довести чак и до проблема са законом.