КАНЦЕЛАРИЈА КООРДИНАТОРА ЗА РЕФОРМУ ЈАВНЕ УПРАВЕ
ОБАВЈЕШТЕЊЕ
О НАБАВЦИ УСЛУГЕ
Одјељак I: УГОВОРНИ ОРГАН
I.1. ПУНИ НАЗИВ И АДРЕСА УГОВОРНОГ ОРГАНА
Организација: Канцеларија координатора за реформу јавне управе
Контакт особа: Марина Каваз-Сиручић
Адреса: Вразова 9
Поштански број: 71000
Град: Сарајево
Идентификациони број: 4200334950020
Телефон: 033/565-763
Факс: 033/565-761
E – mail: marina.ks@parco.gov.ba
Интернет адреса: www.parco.gov.ba
I.2. АДРЕСА НА КОЈОЈ СЕ МОГУ ДОБИТИ ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ
Као под I.1.
I.3. АДРЕСА НА КОЈОЈ СЕ МОЖЕ ДОБИТИ ДОКУМЕНТАЦИЈА
Као под I.1.
I.4. АДРЕСА НА КОЈУ СЕ ДОСТАВЉАЈУ ПОНУДЕ/ЗАХТЈЕВИ ЗА УЧЕШЋЕ
Као под I.1.
I.5. ВРСТА УГОВОРНОГ ОРГАНА (члан 3. ЗЈН)
I.5.б на државном нивоу, остали
Одјељак II: ПРЕДМЕТ УГОВОРА
II.1. ВРСТА УГОВОРА
Услуге
II.2. ДА ЛИ СЕ НАМЈЕРАВА ЗАКЉУЧИТИ ОКВИРНИ СПОРАЗУМ? (члан 32. ЗЈН)
Не
II.3. НАЗИВ/РЕФЕРЕНЦА ПОД КОЈИМ ЈЕ КОНКРЕТАН УГОВОР ЕВИДЕНТИРАН КОД УГОВОРНОГ ОРГАНА
Уговор о консултантским услугама за израду/ревизију стратегије комуникација Савјета министара БиХ, ентитетских влада и Владе Брчко дистрикта БиХ; Одлука о набавци бр. 01-07-217-5/08
II.4. ОПИС ПРЕДМЕТА УГОВОРА
Израда/ревизија стратегије комуникација Савјета министара БиХ, ентитетских влада и Владе Брчко дистрикта БиХ, као у тендерској документацији.
II.5. УКУПНА КОЛИЧИНА (БРОЈ ЈЕДИНИЦА) И/ИЛИ ОБИМ УГОВОРА
Као у тендерској документацији. Процијењена вриједност пројекта је 198.000,00 КМ.
II.6. МЈЕСТО ИСПОРУКЕ РОБА ИЛИ ЛОКАЦИЈА ИЗВРШЕЊА УСЛУГА ИЛИ РАДОВА
БиХ, односно Сарајево, Бања Лука и Брчко.
II.7. ПОДЈЕЛА НА ЛОТОВЕ
Не
II.8. ПРИХВАТЉИВОСТ АЛТЕРНАТИВНИХ ПОНУДА? (члан 17. ЗЈН)
Не
II.9. ТРАЈАЊЕ УГОВОРА ИЛИ РОК ИЗВРШЕЊА
9 мјесеци од потписивања уговора у 2009. и 2010.г, како је то ближе дато у тендерској документацији.
Одјељак III: ПРАВНЕ, ЕКОНОМСКЕ И ТЕХНИЧКЕ ИНФОРМАЦИЈЕ
III.1. ИЗНОС ГАРАНЦИЈЕ ЗА ПОНУДУ, уколико се захтјева (члан 16 ЗЈН)
Не тражи се у I-фази предквалификације с тим да ће прихватљиви понуђачи бити обавезни да доставе у II-фази одговарајућу гаранцију о озбиљности понуде како то буде наведено у позиву за доставлјање понуда, односно тендерској документацији.
III.2. ОСТАЛИ ЗАХТЈЕВИ У ВЕЗИ СА ГАРАНЦИЈОМ ЗА ПОНУДУ, ако је примјењиво (члан 16-16. УПЗ)
Као под III.1.
III.3. ИЗНОС ГАРАНЦИЈЕ ЗА ИЗВРШЕЊЕ УГОВОРА (члан 16. ЗЈН)
Не тражи се у I-фази предквалификације с тим да ће прихватљиви понуђачи бити у обавези да у II-фази поступе како то буде наведено у позиву за достављање понуда односно тендерској документацији.
III.4. ОСТАЛИ ЗАХТЈЕВИ У ВЕЗИ С ГАРАНЦИЈОМ ЗА ИЗВРШЕЊЕ УГОВОРА (члан 19. УПЗ)
Као под III.3.
III.5. УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ – ЛИЧНА СИТУАЦИЈА (члан 23. ЗЈН)
Документи којима понуђач доказује да је упознат и да се на њега не односи ниједан од случајева наведених у члану 23. Закона о јавним набавкама на начин и у форми како је дато у тендерској документацији.
III.6. УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ – СПОСОБНОСТ ЗА ОБАВЉАЊЕ ПРОФЕСИОНАЛНЕ ДЈЕЛАТНОСТИ (члан 24. ЗЈН)
Документи о регистрацији понуђача за обављање релевантне дјелатности како је дато у тендерској документацији.
III.7. УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ – ЕКОНОМСКА И ФИНАНСИЈСКА ПОДОБНОСТ (члан 25. ЗЈН)
Услови и документи којима се доказује испуњавање услова како је дато у тендерској документацији.
III.8. УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ – ТЕХНИЧКА И/ИЛИ ПРОФЕСИОНАЛНА СПОСОБНОСТ (члан 26. ЗЈН)
Услови и документи којима се доказује испуњавање услова како је дато у тендерској документацији.
Одјељак IV: ПОСТУПАК
IV.1. ВРСТА ПОСТУПКА
Ограничени
IV.2. КРИТЕРИЈИ ЗА ДОДЈЕЛУ УГОВОРА (члан 34. ЗЈН)
а) Само најнижа цијена
IV.3. ПРИМЈЕНА ПРЕФЕРЕНЦИЈАЛНОГ ТРЕТМАНА ДОМАЋЕГ (члан 20. УПЗ)
Да, на начин и под условима како је то наведено у тендерској документацији ИИ фазе.
IV.4. УСЛОВИ ЗА ДОБИЈАЊЕ ТЕНДЕРСКЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ (члан 18. ЗЈН)
Тендерска документација за фазу предквалификације може се преузети до 9.3.2009. године сваким радним даном од 10,00 до 16,00 часова на адреси уговорног органа наведеној под I.1. или ће бити достављена заинтересованим кандидатима на њихов захтјев. Захтјев мора бити достављен у писаној форми (путем поште или факса). Није предвиђена новчана накнада за преузимање тендерске документације.
IV.5. ЗАХТЈЕВИ У ПОГЛЕДУ ЈЕЗИКА ПОНУДЕ уколико су осим службених језика БиХ прихватљиви и други језици (члан 8 ЗЈН)
Понуде се подносе на једном од службених језика БиХ.
IV.6. РОК ЗА ПРИЈЕМ ПОНУДА/ЗАХТЈЕВА ЗА УЧЕШЋЕ
19.3.2009. године до 12,00 часова
IV.7. МИНИМАЛАН ВРЕМЕНСКИ ПЕРИОД ВАЖНОСТИ ЗАХТЈЕВА КОЈИ ЈЕ ПОНУЂАЧ ДУЖАН ОБЕЗБИЈЕДИТИ
60 дана након крајњег рока за подношење захтјева
IV.8. ДАТУМ И МЈЕСТО ОТВАРАЊА ПОНУДА (члан 33. ЗЈН, члан 13. УПЗ)
Уговорни орган ће извршити отварање захтјева за учешће у ограниченом поступку након крајњег рока који је одређен за пријем захтјева. Отварање неће бити јавно.
Одјељак V: ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ
1. Захтјев треба да садржи све тражене информације наведене у овом обавјештењу о набавци, као и документе наведене у тендерској документацији на начин и у форми утврђеној у тендерској документацији, у супротном исти може бити елиминисан због формално-правних или суштинских недостатака
2. Заинтересовани кандидати могу у писменој форми (путем поште или факса) од уговорног органа тражити појашњење тендерске документације за фазу претквалификације најкасније 10 дана прије истека рока за подношење захтјева наведеног у IV.6. тј. најкасније до 9.3.2009. године или достављањем писма на факс 033/565-761, контакт особа Марина Каваз-Сиручић.
3. Уговорни орган не сноси никакве трошкове понуђача настале по овом обавјештењу о јавној набавци.
4. Уговорни орган задржава право да прекине-откаже поступак додјеле уговора из разлога-случајева наведених у члану 12. Закона о јавним набавкама, о чему ће обавијестити понуђаче и објавити обавјештење о отказивању.
5. Кандидати који задовоље фазу предквалификације ће бити позвани да учествују у наставку јавне понуде.