На основу чл. 19 став 4. и 32а. Закона о државној служби у институцијама Босне и Херцеговине (“Службени гласник БиХ”, бр. 19/02, 35/03, 4/04, 17/04, 26/04, 37/04, 48/05, 2/06 и 32/07), Агенција за државну службу Босне и Херцеговине, у име Канцеларије координатора за реформу јавне управе при Кабинету предсједавајућег Савјета министара БиХ, расписује
ЈАВНИ ОГЛАС
за попуну радних мјеста државних службеника у Канцеларији координатора за реформу јавне управе при Кабинету предсједавајућег Савјета министара БиХ
-
1/01 Стручни савјетник за реформу јавне управе
-
1/02 Виши стручни сарадник за финансије Фонда за реформу јавне управе
Потпуне информације о објављеном јавном огласу могу се наћи на службеној интернет страници Агенције за државну службу БиХ www.ads.gov.ba
Потребни документи: Овјерене копије: факултетске дипломе (нострификоване дипломе, уколико факултет није завршен у БиХ или је диплома стечена у некој другој држави након 06.04.1992. године); важеће личне карте; увјерења о положеном стручном (управном), односно јавном испиту (у циљу ослобађања од јавног испита); потврде или увјерења као доказа о траженом одговарајућем радном искуству зависно како је прописано за сваку поједину позицију; доказа о траженом добром познавању енглеског језика; попуњен образац Агенције за државну службу који је могуће добити у просторијама Канцеларије координатора за реформу јавне управе БиХ или на интернет страници Агенције за државну службу www.ads.gov.ba
Све тражене документе, осим увјерења о невођењу кривичног поступка (не старијег од три мјесеца) које се доставља на усменом дијелу стручног испита, треба доставити најкасније до 13.01. 2009. године, путем поште препоручено на адресу:
Канцеларија координатора за реформу јавне управе БиХ
“Јавни конкурс за попуну радних мјеста државних службеника у Канцеларији координатора за реформу јавне управе при Кабинету предсједавајућег Савјета министара БиХ”,
Вразова 9,
71000 Сарајево
Непотпуне, неблаговремене и неуредне пријаве, као и копије тражене документације које нису овјерене, неће бити узете у разматрање.