Formalni mandat
Mandat Ureda koordinatora za reformu javne uprave proizilazi iz Odluke o uspostavljanju Ureda koordinatora za reformu javne uprave pri Kabinetu predsjedavajućeg Vijeća ministara Bosne i Hercegovine (Sl. glasnik BiH, br. 4/05, 33/07 i 85/10):
Provođenje zajedničke politike i procedura nadležnih organa u Bosni i Hercegovini u oblasti reforme javne uprave
Efikasna koordinacija aktivnosti koje su utvrđene važećim zakonima u Bosni i Hercegovini a u nadležnosti su različitih institucija u Bosni i Hercegovini
Koordinacija aktivnosti u vezi sa pripremom, donošenjem i implementacijom Strategije reforme javne uprave u BiH (koordinator)
Pružanje mišljenja predsjedavajućem Vijeća ministara BiH o najvažnijim pitanjima koja se tiču reforme javne uprave u institucijama BIH (koordinator).
Formalni mandat Ureda koordinatora dodatno je definisan Strategijom za RJU na način da uključuje:
Fokus na stvaranje uslova za razvoj sektorskih kapaciteta u ključnim sektorima politike kroz razvoj akcionog plana 2
Uspostavljanje sistema za monitoring i evaluaciju kojim će se pratiti napredovanje ka postizanju ciljeva Strategije
Utvrđivanje projekata i pravljenje prijedloga na osnovu Strategije i akcionih planova, u uskoj koordinaciji sa relevantnim institucijama BiH i donatorskom zajednicom. Prioriteti će se jasno definisati u skladu s potrebama za konkretnom reformskom pomoću i koordinisati u svrhu postizanja ciljeva reforme.
Mandat je takođe preciziran i putem Zajedničke platforme na način da uključuje:
Ostvarivanje funkcije nadgledanja, evaluacije i izvještavanja o provođenju individualnih mjera AP1 za sve nivoe vlasti
Vršenje ukupne koordinacije u provođenju mjera AP1, što podrazumijeva:
a. operativnu saradnju sa koordinatorima za reformu javne uprave;
b. organizovanje i koordinaciju rada nadzornih timova u šest reformskih oblasti u saradnji sa koordinatorima za reformu javne uprave;
c. osiguranje sistema nadgledanja i evaluacije u provođenju mjera AP1 i izvještavanje o ostvarenom progresu;
d. uspostavu saradnje sa svim organima uprave u BiH od značaja za provođenje reforme javne uprave te promociju reforme javne uprave prema izvršnim i zakonodavnim organima vlasti i građanima;
e. neposrednu saradnju sa predstavnicima donatora FRJU i drugim donatorima u oblasti javne uprave koji nisu članovi FRJU;
f. pripremu i organizovanje rada Zajedničkog upravnog odbora FRJU i sudjelovanje u donošenju odluka ovog odbora;
g. godišnje ažuriranje AP1, redovno izvještavanje svih nivoa vlasti o provođenju implementacionih mjera AP1 i kvartalno izvještavanje o nadgledanju i evaluaciji.
h. operativno-tehničke uvjete za rad Koordinacionog odbora za ekonomski razvoj i europske integracije.
Osiguranje domaće ili strane, tehničke i ekspertske pomoći za rad Nadzornog tima
Organizacija sastanaka nadzornog tima.
Pored ključnih dokumenata koji definišu formalni mandat Ureda, postoji još nekoliko dodatnih:
Strategija za borbu protiv korupcije
Strategija razvoja BiH
Sporazumi sa MMF-om
Country Strategy Paper (CSP)
Programi rada entitetskih vlada
Strategija komuniciranja Vijeća ministara BiH
Neformalni mandat
Neformalni mandat Ureda karakterišu sljedeće aktivnosti :
Upravljanje i vođenje projekata iz FRJU
Iniciranje RJU
IPA programiranje u području RJU i dobre uprave
Učešće u implementaciji i koordinaciji drugih projekata iz područja RJU (jačanje administrativnih kapaciteta)
Učešće u radnim grupama (strategije/evropske intergracije)
Priprema informacija/izvještaja za praćenje napretka evropskih integracija
Priprema i diseminacija različitih informacija iz oblasti RJU
Obuke, edukacije državnih službenika
Koordinacija i usmjeravanje donatora koji rade u oblasti RJU.