Predstavnici Ureda koordinatora za reformu javne uprave u periodu od 24.03 -25.03. 2016. godine u Sarajevu održali su radionicu o upravljanju kvalitetom u javnom sektoru koji je baziran na modelu Zajedničkog okvira za procjenu (CAF).
Radionica je organizovana za državne službenike iz Agencije za državnu službu Bosne i Hercegovine.
„Upravljanje kvalitetom znači kontinuiranu potragu za boljim tehničkim, tehnološkim i bilo kojim drugim unapređenjima i poboljšanjima koja će u konačnici proizvesti željeni rezultat, a to je zadovoljni korisnik, odnosno poreski obaveznik, odnosno građanin“, izjavio je Dragan Ćuzulan, koordinator za reformu javne uprave u BiH.
Ovo je prva radionica koju provodi Ured koordinatora za reformu javne uprave, nakon što je i sam uspješno prošao kroz proces uvođenja sistema upravljanja kvalitetom po modelu CAF. U narednom periodu planirana je obuka i za službenike iz Agencije za statistiku BiH.
Stvaranje pretpostavki za upotrebu modela upravljanja cjelovitim kvalitetom u javnoj upravi (TQM) jedan je od ciljeva iz Revidiranog akcionog plana 1 (RAP1) za provođenje Strategije reforme javne uprave, u segmentu upravljanja ljudskim potencijalima u državnoj službi, koji je usvojen 2011. godine. Vijeće ministara BiH je u septembru 2015. prihvatilo inicijativu Ureda koordinatora da se u institucijama BiH podrži uvođenje predloženih modela upravljanja kvalitetom – Zajedničkog okvira procjene ( CAF model) i modela baziranih na standardu ISO 9001.
Upravljanje kvalitetom, fokus na korisnike-građane i poboljšanje javnih usluga predstavlja ključne elemente u osiguranju dobrog upravljanja u organizacijama javnog sektora.