URED KOORDINATORA ZA REFORMU JAVNE UPRAVE
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI USLUGE
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija: Ured koordinatora za reformu javne uprave
Kontakt-osoba: Azra Branković; Svjetlana Bošnjak
Adresa: Vrazova 9
Poštanski broj: 71000
Grad: Sarajevo
Identifikacioni broj: 4200334950020
Telefon: 033/ 565-762 033/ 565-786
Fax: 033/565-761
Elektronska pošta (e-mail): Azra.Brankovic@parco.gov.ba ; Svjetlana.Bosnjak@parco.gov.ba
Internet adresa: www.parco.gov.ba
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao pod I.1.
I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.1.
I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE ZA UČEŠĆE
Kao pod I.1.
I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN)
I.5.b na državnom nivou, ostali
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1. VRSTA UGOVORA
Usluge
II.2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32. ZJN)
Ne
II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Ugovor o uslugama za implementaciju projekta “Informacijski sistem upravljanja budžetom“, Odluka o nabavci br. 01-07-53-8/10
II. 4. OPIS PREDMETA UGOVORA:
Nabavka usluga za implementaciju projekta „Informacijski sistem upravljanja budžetom“ kao u tenderskoj dokumentaciji.
II. 5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ ILI OBIM UGOVORA
Kao u tenderskoj dokumentaciji. Maksimalna vrijednost budžeta za ugovor je do 1.271.290,00 KM bez uračunatog PDV-a.
II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Na području Bosne i Hercegovine, odnosno na lokacijama kako je bliže određeno u tenderskoj dokumentaciji.
II. 7. PODJELA NA LOTOVE
Ne
II. 8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA? (član 17 ZJN) (ukoliko je primjenjivo)
Ne
II. 9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
18 mjeseci od potpisivanja ugovora, kako je to bliže dato u tenderskoj dokumentaciji
Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III. 1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU, ukoliko se zahtijeva (član 16 ZJN)
Ne traži se u I-fazi pretkvalifikacije s tim da će ponuđači biti u obavezi dostaviti u II-fazi odgovarajuću garanciju za ozbiljnost ponude kako to bude navedeno u pozivu za dostavljanje ponuda, odnosno tenderskoj dokumentaciji.
III. 2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU, ako je primjenjivo (član 16-17. UPZ )
Kao pod III.1.
III. 3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA, ukoliko se zahtijeva (član 16 ZJN)
Da, kako je to navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III. 4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA, ako je primjenjivo (član 19 UPZ)
Ukoliko ponuđač zahtjeva avansno plaćanje dužan je obezbjediti avansnu garanciju, kako je dato u tenderskoj dokumentaciji.
III. 5. USLOVI ZA UČEŠĆE – LIČNA SITUACIJA (član 23 ZJN)
Dokumenti kojima ponuđač dokazuje da je upoznat i da se na njega ne odnosi nijedan od slučajeva navedenih u članu 23. Zakona o javnim nabavkama na način i u formi kako je dato u tenderskoj dokumentaciji
III. 6. USLOVI ZA UČEŠĆE – SPOSOBNOST ZA OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI (član 24 ZJN)
Dokumenti o registraciji ponuđača za obavljanje relevantne djelatnosti kako je dato u tenderskoj dokumentaciji
III. 7. USLOVI ZA UČEŠĆE – EKONOMSKA I FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25 ZJN)
Uslovi i dokumenti kojima se dokazuje ispunjavanje uslova kako je dato u tenderskoj dokumentaciji
III. 8. USLOVI ZA UČEŠĆE – TEHNIČKA I/ ILI PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26 ZJN)
Uslovi i dokumenti kojima se dokazuje ispunjavanje uslova kako je dato u tenderskoj dokumentaciji
Odjeljak IV: POSTUPAK
IV. 1. VRSTA POSTUPKA:
Ograničeni – (međunarodni vrijednosni razred )
IV. 2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34 ZJN):
(a) Najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude
IV. 3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG TRETMANA DOMAĆEG (član 20 UPZ)
Da, na način i pod uvjetima kako je to navedeno u tenderskoj dokumentaciji
IV. 4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE (član 18 ZJN):
Tenderska dokumentacija može se preuzeti do 22.06.2010. godine svakim radnim danom od 10:00 do 16:00 sati na adresi ugovornog organa navedenoj pod I.1, ili će biti dostavljena zainteresiranim dobavljačima na njihov zahtjev. Zahtjev za dostavu tenderske dokumentacije dobavljači trebaju poslati u pisanoj formi (putem pošte ili faksa). Nije predviđena novčana naknada za preuzimanje tenderske dokumentacije.
IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE Ukoliko su osim službenih jezika BiH prihvatljivi i drugi jezici (član 8 ZJN)
Ponude se podnose na jednom od službenih jezika BiH
IV. 6. ROK ZA PRIJEM ZAHTJEVA ZA UČEŠĆE
02.07.2010. godine u 12:00 sati
IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI ZAHTJEVA KOJI JE KANDIDAT DUŽAN OBEZBIJEDITI
90 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje zahtjeva
Napomena: Prihvatljivi pouđači će nakon prve faze biti dužni izjasniti se o opciji ponude na način kako to bude navedeno u tenderskoj dokumentaciji za podnošenje ponuda.
IV. 8. DATUM I MJESTO OTVARANJA ZAHTJEVA ZA UČEŠĆE
Ugovorni organ će izvršiti otvaranje zahtjeva za učešće u ograničenom postupku nakon krajnjeg roka koji je određen za prijem zahtjeva. Otvaranje neće biti javno.
Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
1. Zahtjev treba da sadrži sve tražene dokumente navedene u ovom obavještenju o nabavci, kao i dokumente navedene u tenderskoj dokumentaciji na način i u formi utvrđenoj u tenderskoj dokumentaciji, u suprotnom ista može biti eliminirana zbog formalno pravnih ili suštinskih nedostataka.
2. Zainteresirani kandidati mogu od ugovornog organa tražiti pojašnjenje tenderske dokumentacije u skladu sa Uputstvom o primjeni Zakona o javnim nabavkama najkasnije 10 dana prije isteka roka za podnošenje zahtjeva za učešće navedenog pod IV.6. tj. do 22.06.2010. god. ili dostavljanjem pisma na faks broj 033/565-761, kontakt osobe Azra Branković, Svjetlana Bošnjak.
3. Ugovorni organ ne snosi nikakve troškove ponuđača nastale po ovom obavještenju o javnoj nabavci.
4. Ugovorni organ zadržava pravo da prekine-otkaže postupak dodjele ugovora iz razloga-slučajeva navedenih u članu 12. Zakona o javnim nabavkama, o čemu će obavijestiti ponuđače i objaviti obavještenje o otkazivanju.
5. Kandidati koji zadovolje fazu pretkvalifikacije će biti pozvani da učestvuju u nastavku javnog nadmetanja.
SUMMARY OF THE NOTICE ON PROCUREMENT
Section I: CONTRACTING AUTHORITY
I.1. OFFICIAL NAME AND ADDRESS OF THE CONTRACTING AUTHORITY
Organization: Public Administration Reform Coordinator's Office
Contact person: Azra Branković; Svjetlana Bošnjak
Address: Vrazova 9
Postal code: 71 000
City: SARAJEVO
ID number: 4200334950020
Telephone: 033 565 762; 033 565 786
Fax: 033/565-761
Electronic mail (email): Azra.Brankovic@parco.gov.ba; Svjetlana.Bosnjak@parco.gov.ba
Internet address (URL): www.parco.gov.ba
II.1 TYPE OF CONTRACT:
Services
II. 4 DESCRIPTION OF THE OBJECT OF THE CONTRACT:
Budget Management Information System
II. 5 TOTAL QUANTITY (NUMBER OF UNITS) AND/OR SCOPE OF THE CONTRACT
As in tender doccumentation. Estimated value of the project is 1.271.290,00 KM without the VAT
IV. 1 TYPE OF PROCEDURE:
Restricted
IV. 4 CONDITIONS FOR OBTAINING TENDER DOCUMENTS (art. 18 PPL):
Tender documentation can be taken until June 22, 2010 every work day from 10.00 hrs. to 16.00 hrs. at the address of the contracting authority stated under I.1, or it will be submitted to the interested candidates at their request submitted in written form (by mail or fax).
No financial fee is stipulated for taking the tender documentation.
IV. 6 TIME LIMIT FOR SUBMISSION OF BIDS
July 2, 2010 12:00 hours