Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija: Ured koordinatora za reformu javne uprave
Kontakt osoba: Aleksandar Karišik, Svjetlana Bošnjak
Adresa: Vrazova 9
Poštanski broj: 71000
Grad: Sarajevo
Identifikacioni broj: 4200334950020
Telefon: 033/565-776;033/565-786
Fax: 033/565-761
E-mail:Aleksandar.Karisik@parco.gov.ba;Svjetlana.Bosnjak@parco.gov.ba
Internet adresa: www.parco.gov.ba
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao pod I.1.
I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.1.
I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE ZA UČEŠĆE
Kao pod I.1.
I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN)
I.5.b na državnom nivou, ostali
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1. VRSTA UGOVORA
Usluge
II.2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32. ZJN)
Ne
II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Ugovor o uslugama za implementaciju projekta "Obuka državnih službenika za primjenu informacionih tehnologija i rad na računarima", Odluka o nabavci br. 01-07-98-27/08
II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA
Usluge informatičke obuke za ukupno 1600 državnih službenika kao u tenderskoj dokumentacijiiprema sljedećim lotovima:
LOT 1 – Usluge informatičke obuke za 200 državnih službenika iz različitih institucija sa nivoa BiH
LOT 2 – Usluge informatičke obuke za 750 državnih službenika iz različitih organa uprave sa nivoa Federacije BiH
LOT 3- Usluge informatičke obuke za 500 državnih službenika iz različitih organa uprave Republike Srpske
LOT 4 – Usluge informatičke obuke za 150 državnih službenika iz različitih organa uprave Brčko distrikta BiH
II.5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Kao u tenderskoj dokumentaciji. Maksimalna vrijednost budžeta za ugovor je do 825.000,00 KM sa uključenim PDV-om (za sve LOT-ove).
II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Na području Bosne i Hercegovine, odnosno na lokacijama kako je bliže određeno u tenderskoj dokumentaciji
II.7. PODJELA NA LOTOVE
Da
Napomena: Ponuđač može dostaviti ponudu za jedan lot ili nekoliko lotova ili sve lotove. Cijena se treba posebno navesti za svaki lot, prema obrascu za dostavljanje cijene ponude. Svaki LOT je nezavisan za evaluaciju i ugovaranje i jedan ponuđač može dostaviti samo jednu ponudu za isti LOT.
II.8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA? (član 17. ZJN) (ukoliko je primjenjivo)
Ne
II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
24 mjeseca od potpisivanja ugovora, kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU, ukoliko se zahtijeva (član 16 ZJN)
Da, u iznosu od 2000,00 KM za svaki lot.
III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI SA GARANCIJOM ZA PONUDU (član 16-17 UPZ)
Kako je dato u tenderskoj dokumentaciji
III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA, ukoliko se zahtijeva (član 16. ZJN)
Ne
III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA, ako je primjenjivo (član 19. UPZ)
Ukoliko ponuđač zahtijeva avansno plaćanje dužan je obezbijediti avansnu garanciju, kako je dato u tenderskoj dokumentaciji
III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE – LIČNA SITUACIJA (član 23. ZJN)
Dokumenti kojima ponuđač dokazuje da je upoznat i da se na njega ne odnosi nijedan od slučajeva navedenih u članu 23. Zakona o javnim nabavkama na način i u formi kako je dato u tenderskoj dokumentaciji.
III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE – SPOSOBNOST ZA OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI (član 24. ZJN)
Dokumenti o registraciji ponuđača za obavljanje relevantne djelatnosti kako je dato u tenderskoj dokumentaciji.
III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE – EKONOMSKA I FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25. ZJN)
Uslovi i dokumenti kojima se dokazuje ispunjavanje uslova kako je dato u tenderskoj dokumentaciji.
III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE – TEHNIČKA I/ILI PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26. ZJN)
Uslovi i dokumenti kojima se dokazuje ispunjavanje uslova kako je dato u tenderskoj dokumentaciji.
Odjeljak IV: POSTUPAK
IV.1. VRSTA POSTUPKA
Otvoreni – za međunarodnu konkurenciju
IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34. ZJN)
a) Samo najniža cijena
IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG TRETMANA DOMAĆEG (član 20. UPZ)
Da, kako je dato u tenderskoj dokumentaciji
IV.4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE (član 18. ZJN)
Tenderska dokumentacija može se preuzeti do 16.08.2009. godine svakim radnim danom od 10,00 do 16,00 sati na adresi ugovornog organa navedenoj pod I.1. ili će biti dostavljena zainteresiranim dobavljačima na njihov zahtjev. Zahtjev za dostavu tenderske dokumentacije dobavljači trebaju poslati u pisanoj formi (putem pošte ili faksa). Nije predviđena novčana naknada za preuzimanje tenderske dokumentacije.
IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE
Ponude se podnose na jednom od službenih jezika BiH
IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA ZA UČEŠĆE
26.08.2009. godine u 11,00 sati
IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
90 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda.
IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA
Ugovorni organ će izvršiti javno otvaranje punuda u otvorenom postupku dana 26.08. 2009. godine na adresi Vrazova 9, u Sarajevu u 12,00 sati.
Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
1. Ponuda treba da sadrži sve tražene dokumente navedene u ovom obavještenju o nabavci, kao i dokumente navedene u tenderskoj dokumentaciji na način i u formi utvrđenoj u tenderskoj dokumentaciji, u suprotnom ista može biti eliminirana zbog formalno pravnih ili suštinskih nedostataka.
2. Dobavljači mogu u pisanoj formi (putem pošte ili faksa) od ugovornog organa tražiti pojašnjenje tenderske dokumentacije najkasnije 10 dana prije isteka roka za podnošenje ponude navedenog pod IV.6. tj. do 16.08. 2009. god. ili dostavljanjem pisma na faks broj 033/565-761, kontakt osobe: Aleksandar Karišik ili Svjetlana Bošnjak.
3. Ugovorni organ ne snosi nikakve troškove ponuđača nastale po ovom obavještenju o javnoj nabavci.
4. Ugovorni organ zadržava pravo da prekine-otkaže postupak dodjele ugovora iz razloga-slučajeva navedenih u članu 12. Zakona o javnim nabavkama, o čemu će obavijestiti ponuđače i objaviti obavještenje o otkazivanju.
SUMMARY OF THE NOTICE ON PROCUREMENT
Section I: CONTRACTING AUTHORITY
I.1. OFFICIAL NAME AND ADDRESS OF THE CONTRACTING AUTHORTY
Organization: Public Administration Reform Coordinator's Office
Contact person: Aleksandar Karisik; Svjetlana Bosnjak
Address: Vrazova 9
Postal code. 71000 Town: Sarajevo
ID number: 4200334950020
Telephone: 033/565-776
Fax: 033/565-761
Electronic mail (email): Aleksandar.Karisik@parco.gov.ba Svjetlana.Bosnjak@parco.gov.ba
Internet addres (URL): www.parco.gov.ba
II.1. TYPE OF CONTRACT:
Services
II.4. DESCRIPTION OF THE OBJECT OF THE CONTRACT
Services of IT training for 1600 civil servants in total, as in the tender documentation and according to the following lots lotovima:
LOT 1 – Services of IT training for 200 civil servants from different institutions from the level of BiH
LOT 2 – Services of IT training for 750 civil servants from different bodies of administration from the level of the Federation of BiH
LOT 3 – Services of IT training for 500 civil servants from different bodies of administration of the Republic of Srpska
LOT 4 – Services of IT training for 150 civil servants from different bodies of administration of the Brčko District of BiH
II.5. TOTAL QUANTITY (NUMBER OF UNITS) AND/OR SCOPE OF THE CONTRACT
As in tender documentation. Estimated value of the project is 825.000,00 KM with the VAT
IV.1. TYPE OF PROCEDURE:
Open
IV.4. CONDITIONS FOR OBTAINING TENDER DOCUMENTS (Art. 18 PPL)
Tender documentation can be taken until August 16, 2009 every work day from 10.00 hrs. to 16.00 hrs. at the address of the contracting authority stated under I.1, or it will be submitted to the interested candidates at their request submitted in written form (by mail or fax). No financial fee is stipulated for taking the tender documentation.
IV. 6 TIME LIMIT FOR SUBMISSION OF BIDS
August 26, 2009, 11,00 hours