U skladu s poglavljem 6.2. Strateškog okvira za reformu javne uprave u BiH 2018-2022 (produženim do 2027.), Ured koordinatora za reformu javne uprave izradio je Komunikacijsku strategiju za informisanje javnosti o reformi javne uprave u BiH.

Opći cilj Komunikacijske strategije je intenzivirati komunikaciju s građanima radi dostizanja visokog stepena razumijevanja i prihvatanja procesa i promjena koje iz njega proistječu. Jačati povjerenja građana u rad javne uprave otvorenim i trasparentnim komunikacijskim pristupom. Sve se ovo donosi u svrhu modernizacije uprave i njene prłpreme za članstvo BiH u Evropskoj uniji.

Posebni cilj Komunikacijske strategije je poboljšati vidljivost procesa reforme javne uprave informišući građane o reformskim naporima i postignutom napretku. Također, cilj je poboljšati razumijevanje građana o procesu RJU kroz kreiranje narativa da izgradnja profesionalne, odgovorne, transparentne i efikasne uprave pruža građanima i poslovnoj zajednici kvalitetne i brze usluge, a čime se štedi njihovo vrijeme i novac u ostvarivanju usluga.

Proces konsultacija će trajati u periodu od 15 dana (Od 14.11. do 29.11.2024. godine), na internet stranici e-konsultacije.