OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1438-1-2-22-3-14/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv KANCELARIJA KOORDINATORA ZA REFORMU JAVNE UPRAVE
IDB/JIB 4200334950020
Kontakt osoba Tila Arnaut – Biogradlija
Adresa Vrazova 9
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 565-760
Faks (033) 565-761
Elektronska pošta parco.office@parco.gov.ba
Internet adresa www.parco.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Adresa: Maršala Tita 9a/I
Telefon: (033) 251-590
Faks: (033) 251-595
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba
Web: https://www.ejn.gov.ba
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu:23.10.2017. u 10:47
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Javna nabavka usluga za implementaciju projekta „Unapređenje informacionog sistema u Agenciji za državnu službu
Federacije BiH, Agenciji za državnu upravu Republike Srpske i Pododjeljenju za ljudske resurse Brčko distrkta BiH“
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Javna nabavka usluga za implementaciju projekta „Unapređenje informacionog sistema u Agenciji za državnu službu
Federacije BiH, Agenciji za državnu upravu Republike Srpske i Pododjeljenju za ljudske resurse Brčko distrkta BiH“
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 48800000-6 Informacijski sistemi i serveri
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Javna nabavka usluga za implementaciju projekta „Unapređenje informacionog sistema u Agenciji za državnu službu
Federacije BiH, Agenciji za državnu upravu Republike Srpske i Pododjeljenju za ljudske resurse Brčko distrkta BiH“
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
791000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kao u TD
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
18 mjeseci od dana zaključenja ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
kao u TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
kao u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
kao u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
kao u TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
8.12.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 18.12.2017. 13:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 18.12.2017. 13:15:00
Adresa i mjesto Vrazova br 9
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Zainteresirani ponuđači mogu tražiti pojašnjenje Tenderske dokumentacije do 08.12.2017.godine
INTERNATIONAL NOTICE – SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Public Administration Reform Coordinators Office
UIN 4200334950020
Contact person Tila Arnaut – Biogradlija
Address Vrazova 9
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 565-760
Fax number (033) 565-761
Email address parco.office@parco.gov.ba
Website address www.parco.gov.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Country
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Other services
II 1.a. Title of the object of the contract
Improvement of the information system in the Civil Service Agency of the Federation of BiH, the Civil Administration Agency
of the Republic of Srpska and the Sub-Department for Human Resources of the Brčko District of BiH
II 1.b. Description of the object of the contract
Public procurement for implementation of services Improvement of the information system in the Civil Service Agency of
the Federation of BiH, the Civil Administration Agency of the Republic of Srpska and the Sub-Department for Human
Resources of the Brčko District of BiH
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 48800000-6 Information systems and servers
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
791000,00 without VAT
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
8.12.2017.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 18.12.2017. 13:00:00
Address and place Vrazova 9
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Interested bidders shall be allowed to request in writing and in due time clarification of the tender documentation from the
contracting authority till December 8th 2017