Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija: Ured koordinatora za reformu javne uprave
Kontakt osoba: Marina Kavaz-Siručić
Adresa: Vrazova 9
Poštanski broj: 71000
Grad: Sarajevo
Identifikacioni broj: 4200334950020
Telefon: 033/565-763
Fax: 033/565-761
E-mail:marina.ks@parco.gov.ba
Internet adresa: www.parco.gov.ba
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao pod I.1.
I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.1.
I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE ZA UČEŠĆE
Kao pod I.1.
I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN)
I.5.b na državnom nivou, ostali
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1. VRSTA UGOVORA
Usluge
II.2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32. ZJN)
Ne
II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Ugovor o uslugama za implementaciju projekta "Obuka službenika za odnose s javnošću", Odluka o nabavci br. 01-07-73-9/09
II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA
Obuka službenika za odnose s javnošću kao u tenderskoj dokumentaciji.
II.5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Kao u tenderskoj dokumentaciji. Maksimalna vrijednost budžeta za ugovor je 160.250,00 KM sa uračunatim PDV-om.
II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
U Bosni i Hercegovini i zemlji Evropske unije, a kako je bliže dato u projektnom zadatku.
II.7. PODJELA NA LOTOVE
Ne
II.8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA? (član 17. ZJN) (ukoliko je primjenjivo)
Ne
II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
5 mjeseci od potpisivanja ugovora, kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU, ukoliko se zahtijeva (član 16 ZJN)
Da, u iznosu od 2000,00 KM.
III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI SA GARANCIJOM ZA PONUDU (član 16-17 UPZ)
Kako je dato u tenderskoj dokumentaciji
III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA, ukoliko se zahtijeva (član 16. ZJN)
Ne
III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA, ako je primjenjivo (član 19. UPZ)
Ukoliko ponuđač zahtijeva avansno plaćanje dužan je obezbijediti avansnu garanciju, kako je dato u tenderskoj dokumentaciji
III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE – LIČNA SITUACIJA (član 23. ZJN)
Dokumenti kojima ponuđač dokazuje da je upoznat i da se na njega ne odnosi nijedan od slučajeva navedenih u članu 23. Zakona o javnim nabavkama na način i u formi kako je dato u tenderskoj dokumentaciji.
III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE – SPOSOBNOST ZA OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI (član 24. ZJN)
Dokumenti o registraciji ponuđača za obavljanje relevantne djelatnosti kako je dato u tenderskoj dokumentaciji.
III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE – EKONOMSKA I FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25. ZJN)
Uslovi i dokumenti kojima se dokazuje ispunjavanje uslova kako je dato u tenderskoj dokumentaciji.
III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE – TEHNIČKA I/ILI PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26. ZJN)
Uslovi i dokumenti kojima se dokazuje ispunjavanje uslova kako je dato u tenderskoj dokumentaciji.
Odjeljak IV: POSTUPAK
IV.1. VRSTA POSTUPKA
Otvoreni
IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34. ZJN)
a) Najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude
IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG TRETMANA DOMAĆEG (član 20. UPZ)
Da, kako je dato u tenderskoj dokumentaciji
IV.4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE (član 18. ZJN)
Tenderska dokumentacija može se preuzeti do 08.09.2009. godine svakim radnim danom od 10,00 do 16,00 sati na adresi ugovornog organa navedenoj pod I.1. ili će biti dostavljena zainteresiranim dobavljačima na njihov zahtjev. Zahtjev za dostavu tenderske dokumentacije dobavljači trebaju poslati u pisanoj formi (putem pošte ili faksa). Nije predviđena novčana naknada za preuzimanje tenderske dokumentacije.
IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE
Ponude se podnose na jednom od službenih jezika BiH
IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA ZA UČEŠĆE
18.09.2009. godine u 12,00 sati
IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
120 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda.
IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA
Ugovorni organ će izvršiti javno otvaranje punuda u otvorenom postupku dana 18.09. 2009. godine na adresi Vrazova 9, u Sarajevu u 12,00 sati.
Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
1. Ponuda treba da sadrži sve tražene dokumente navedene u ovom obavještenju o nabavci, kao i dokumente navedene u tenderskoj dokumentaciji na način i u formi utvrđenoj u tenderskoj dokumentaciji, u suprotnom ista može biti eliminirana zbog formalno pravnih ili suštinskih nedostataka.
2. Dobavljači mogu u pisanoj formi (putem pošte ili faksa) od ugovornog organa tražiti pojašnjenje tenderske dokumentacije najkasnije 10 dana prije isteka roka za podnošenje ponude navedenog pod IV.6. tj. do 8.09. 2009. god. ili dostavljanjem pisma na faks broj 033/565-761, kontakt osoba: Marina Kavaz-Siručić.
3. Ugovorni organ ne snosi nikakve troškove ponuđača nastale po ovom obavještenju o javnoj nabavci.
4. Ugovorni organ zadržava pravo da prekine-otkaže postupak dodjele ugovora iz razloga-slučajeva navedenih u članu 12. Zakona o javnim nabavkama, o čemu će obavijestiti ponuđače i objaviti obavještenje o otkazivanju.