Broj projekta: | 01-07-132/08 | |||
---|---|---|---|---|
Ime projekta: | Izrada i uspostavljanje okvira interoperabilnosti i standarda za razmjenu podataka |
|||
Kratak opis: |
Opći cilj: Opći cilj projekta je: stvaranje i usvajanje okvira interoperabilnosti za javnu upravu u Bosni i Hercegovini i na svim razinama. Svrha projekta: • razvoj dokumenta Okvir interoperabilnosti e-Vlade za javnu upravu u BiH (IFBiH), potpuno i sukladno s Okvirom interoperabilnosti EU (EIF). IFBiH treba definirati aspekte operativne, semantičke i tehničke interoperabilnosti te definirati zajedničke i otvorene standarde za razmjenu podataka i definiciju metapodataka bazirano na XML-u • razvoj zajedničkih standarda za arhitekturu i razvoj aplikacija u javnoj upravi • razvoj strategije javnih registara i razvoj registara. Kratak opis:Projekt se sastoji od pet komponenti: Komponenta 1: Prva komponenta projekta se bavi razvitkom okvira interoperabilnosti e-Vlade za BiH (IFBiH). Dokument IFBiH mora uključivati aspekte organizacijske, semantičke i tehničke interoperabilnosti za aplikacije i informacijske sisteme u javnoj upravi u Bosni i Hercegovini, pokrivajući sve razine vlasti. Komponenta 2 Druga komponenta projekta je usmjerena na razvitak standarda i smjernica za razmjenu podataka i dijeljenje metapodataka, bazirano na otvorenim standardima (XML). Projekt treba stvoriti prvu verziju rječnika podataka koji se sastoji od XML shema i definirati smjernice i politike za njihovo periodično ažuriranje i revidiranje. Komponenta 3 Treća komponenta projekta se bavi razvojem standarda za arhitekturu sustava i razvoj aplikacija. Standardi bi trebali biti bazirani na najboljim međunarodnim praksama i definirati ne samo opće zahtjeve, nego i specifične aspekte relevantne za ugovaranje razvoja IS (zahtjevi projekta IS, uslovi za izvođače, testiranje, prihvatanje, održavanje, unaprjeđenje, itd.). Komponenta 4 Četvrta komponenta teži pregledu postojećih djelimičnih elektronskih registara, predlažući optimalna rješenja za njihovu harmonizaciju i međusobno povezivanje i ujednačavajući implementiranje kod organa javne uprave gdje je to potrebno. Na bazi toga projekt će predložiti prioritete za imlplementiranje javnih registara. Komponenta 5 Peta komponenta projekta se odnosi na testiranje okvira interoperabilnosti i analizu razvijenih standarda. |
|||
Oblast projekta: | Informacijske tehnologije | |||
Ugovorni organ: | Ured koordinatora za reformu javne uprave | |||
Organizacija, izvođač, partner: | Info Dom d.o.o. Zagreb | |||
Korisnik projekta: |
Ciljne grupe projekta će biti vlade entiteta, Vlada Brčko distrikta BiH, Vijeće ministara BiH te organi javne uprave na svim razinama vlasti. |
|||
Geografsko područje koje projekat pokriva/lokacija: | Projekt se odnosi na cijeli teritorij BiH, oba entiteta i Brčko distrikt BiH. | |||
Status implementacije: | Završen | |||
Trajanje projekta: | 23. svibanj 2011 – 23. svibanj 2012. (Projekat produžen za period od 5 mjeseci do 31.10.2012.) | |||
Ukupan ugovoreni budžet bez PDV (KM): |
163.736,00 KM |
|||
Ugovoreni budžet po godinama implementacije (u KM): | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |
81.868,00 | 81.868,00 | |||
Kontakt osoba za projekat: | Slađana Škrba, stručna savjetnica za oblast informacijske tehnologije, Vrazova 9, Sarajevo, tel. 033-565-780, fax: 033-565-761, e-mail: Sladjana.Skrba@parco.gov.ba |