Sjednica Nadzornog tima za provedbu Akcijskog plana 1 Strategije reforme javne uprave za oblast Informacijskih tehnologija održana je u četvtak, 19.11.2009. godine, u prostorijama Ureda koordinatora za reformu javne uprave u Sarajevu. Sjednici su prisustvovali članovi Nadzornog tima sa razina Federacije BiH i Brčko distrikta BiH.
Pored niza pitanja diskutiranih na sastanku, razmatran je i individualni projektni prijedlog i projektni zadatak Brčko distrikta BiH pod nazivom "One stop shop – servisi za pomoć građanima, projekt Brčko distrikta BiH“. Učesnici su, nakon diskusije, dali potporu projektu uz određene sugestije predlagaču radi poboljšanja kvalitete projekta, koje je predlagač i prihvatio. Svim ostalim članovima Nadzornog tima koji su pozvani a iz opravdanih razloga nisu bili prisutni sjednici Nadzornog tima će se omogućiti pisano izjašnjenje o pitanjima uvrštenim na dnevni red sjednice.
Cilj ovog projekta je približavanje javne uprave građanima i privrednim subjektima te stvaranje uprave u kojoj će, korištenjem informacijskih tehnologija, građani i poslovni subjekti moći obavljati sve svoje poslove s vladom putem interneta od svoje kuće, sa svog radnog mjesta ili na posebnim pultovima postavljenim na raznim lokacijama u gradu, koje su lako i u svako vrijeme dostupne građanima i poslovnim subjektima.
Prema prioritetnoj listi nakon provođenja projekta "One stop shop- servisi za pomoć građanima, projekt Brčko ditrikta BiH“ građanima će biti dostupne online usluge kao što su:
1. Uvid u stanje poreznih obveza za pravna i fizička lica;
2. Usluge za zapošljavanje;
3. Osobni dokumenti (pasoši i vozačke dozvole): predaja zahtjeva;
4. Prijava policiji (npr. u slučaju krađe);
5. Javne biblioteke (dostupnost kataloga, alata za pretraživanje);
6. Izvodi iz matičnih knjiga (rođenih, vjenčanih): zahtjev i isporuka;
7. Prijavljivanje preseljenja (promjena adrese);
8. Zdravstvene usluge (npr. interaktivno savjetovanje o uslugama koje postoje u različitim bolnicama, zakazivanje pregleda ili boravka u bolnicama);
9. Registar poslovnih subjekata (pravnih lica);
10. Pohvale, primjedbe i žalbe građana;
11. Uvid u stanje pojedinog predmeta građana;
Poslovnim subjektima bit će dostupne usluge kao što su:
1. Porezi koje plaćaju poslovni subjekti: obavještavanje;
2. Registriranje novih preduzeća;
3. Dozvole na osnovu zakona o životnoj sredini (uključujući izvješćivanje);
4. Javne nabavke: pokretanje procesa.
Kako realizacija "One stop shop- servisi za pomoć građanima, projekt Brčko ditrikta BiH“ ima veliku važnost i značaj za građane i poslovne subjekte, navedni projekat će biti predložen za upućivanje na prvu slijedeću sjednicu Upravnog odbora Fonda za reformu javne uprave.