URED KOORDINATORA ZA REFORMU JAVNE UPRAVE
OBAVIJEST O NABAVI USLUGE
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija: Ured koordinatora za reformu javne uprave
Kontakt osoba: Nedžib Delić
Adresa: Vrazova 9
Poštanski broj: 71000
Grad: Sarajevo
Identifikacioni broj: 4200334950020
Telefon: 033/565-778
Fax: 033/565-761
E-mail: Nedžib.Delic@parco.gov.ba
Internet adresa: www.parco.gov.ba
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao pod I.1.
I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.1.
I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE ZA UČEŠĆE
Kao pod I.1.
I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN)
I.5.b na državnom nivou, ostali
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1. VRSTA UGOVORA
Usluge
II.2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32. ZJN)
Ne
II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Ugovor o konsultantskim uslugama za implementaciju projekta "Unapređenje pravila i procedura za izradu zakona, drugih propisa i općih akata u BiH"
II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA
Nabavka konsultantskih usluga – osiguranje tehničke pomoći za implementaciju projekta podrške reformi javne uprave "Unapređenje pravila i procedura za izradu zakona, drugih propisa i općih akata u BiH" kako je dato u tenderskoj dokumentaciji.
II.5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Kao u tenderskoj dokumentaciji. Procijenjena vrijednost ugovora je 800.000,00 КМ sa PDV-om.
II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Bosna i Hercegovina
II.7. PODJELA NA LOTOVE
Ne
II.8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA? (član 17. ZJN) (ukoliko je primjenjivo)
Ne
II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
18 mjeseci od potpisivanja ugovora kako je to bliže dato u tenderskoj dokumentaciji
Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU, ukoliko se zahtijeva (član 16 ZJN)
Ne traži se u I-fazi predkvalifikacije s tim da će prihvatljivi ponuđači biti u obavezi dostaviti u II-fazi odgovorajuću garanciju o ozbiljnosti ponude kako to bude navedeno u pozivu za dostavljanje ponuda odnosno tenderskoj dokumentaciji
III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI SA GARANCIJOM ZA PONUDU (član 16-17 UPZ)
Kao pod III.1.
III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA, ukoliko se zahtijeva (član 16. ZJN)
Ne
III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA, ako je primjenjivo (član 19. UPZ)
Ukoliko ponuđač zahtjeva avansno plaćanje dužan je obezbjediti avansnu garanciju kako je dato u tenderskoj dokumentaciji
III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE – LIČNA SITUACIJA (član 23. ZJN)
Dokumenti kojima ponuđač dokazuje da je upoznat i da se na njega ne odnosi nijedan od slučajeva navedenih u članu 23. Zakona o javnim nabavkama na način i u formi kako je dato u tenderskoj dokumentaciji
III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE – SPOSOBNOST ZA OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI (član 24. ZJN)
Dokumenti o registraciji ponuđača za obavljanje relevantne djelatnosti kako je dato u tenderskoj dokumentaciji
III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE – EKONOMSKA I FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25. ZJN)
Uvjeti i dokumenti kojima se dokazuje ispunjavanje uvjeta kako je dato u tenderskoj dokumentaciji
III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE – TEHNIČKA I/ILI PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26. ZJN)
Uvjeti i dokumenti kojima se dokazuje ispunjavanje uvjeta kako je dato u tenderskoj dokumentaciji
Odjeljak IV: POSTUPAK
IV.1. VRSTA POSTUPKA
Ograničeni – međunarodna konkurencija
NAPOMENA: Ugovorni organ zadržava pravo da u slučaju potrebe za novim uslugama provede pregovorački postupak u skladu sa odredbama člana 11. stav (4) tačka d) Zakona o javnim nabavkama BiH
IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34. ZJN)
(a) Najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude
IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG TRETMANA DOMAĆEG (član 20. UPZ)
Da, na način i pod uvjetima kako je to navedeno u tenderskoj dokumentaciji
IV.4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE (član 18. ZJN)
Tenderska dokumentacija za fazu predkvalifikacije može se preuzeti do 16.11.2009. godine svakim radnim danom od 10:00 do 16:00 sati na adresi ugovornog organa navedenoj pod I.1, ili će biti dostavljena zainteresiranim kandidatima na njihov zahtjev. Zahtjev za preuzimanje tenderske dokumentacije mora biti dostavljen u pisanoj formi (putem pošte ili faksa). Nije predviđena novčana naknada za preuzimanje tenderske dokumentacije.
IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDI
Ponude se podnose na jednom od službenih jezika BiH.
IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA ZA UČEŠĆE
26.11.2009. u 12,00 sati
IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
90 DANA nakon krajnjeg roka za podnošenje zahtijeva
NAPOMENA:Prihvatljivi ponuđači će nakon prve faze biti dužni izjasniti se o opciji ponude na način kako to bude navedeno u tenderskoj dokumentaciji za podnošenje ponuda.
IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA
Ugovorni organ će izvršiti otvaranje zahtjeva za učešće u ograničenom postupku nakon krajnjeg roka koji je određen za prijem zahtjeva. Otvaranje neće biti javno.
Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
1. Zahtjev treba da sadrži sve tražene dokumente navedene u ovom obavještenju o nabavci, kao i dokumente navedene u tenderskoj dokumentaciji na način i u formi utvrđenoj u tenderskoj dokumentaciji, u suprotnom isti može biti eliminiran zbog formalno pravnih ili suštinskih nedostataka.
2. Zainteresirani kandidati mogu u pisanoj formi (putem pošte ili faksa) od ugovornog organa tražiti pojašnjenje tenderske dokumentacije za fazu predkvalifikacije najkasnije 10 dana prije isteka roka za podnošenje zahtjeva navedenog pod IV.6. tj. do 16.11.2009. god. ili dostavljanjem pisma na faks broj 033/565-761, kontakt osoba Nedžib Delić.
3. Ugovorni organ ne snosi nikakve troškove ponuđača nastale po ovom obavještenju o javnoj nabavci.
4. Ugovorni organ zadržava pravo da prekine-otkaže postupak dodjele ugovora iz razloga-slučajeva navedenih u članu 12. Zakona o javnim nabavkama, o čemu će obavijestiti ponuđače i objaviti obavještenje o otkazivanju.
5. Kandidati koji zadovolje fazu predkvalifikacije će biti pozvani da učestvuju u nastavku javnog nadmetanja.
SUMMARY OF THE NOTICE ON PROCUREMENTSERVICES
Section I: CONTRACTING AUTHORITYOrganisation: Public Administration Reform Coordinator's Office Contact person: Nedžib Delić Address: Vrazova 9 Postal code: 71 000 City: Sarajevo ID number:4200334950020 Phone: + 381 33 565 778 Fax: + 381 33 565 761 E-mail: Nedzib.Delic@parco.gov.ba URL: parco.gov.ba II.1 TYPE OF CONTRACTServices II. 4 DESCRIPTION OF THE OBJECT OF THE CONTRACTProcurement of consultancy services – provision of technical assistance for implementation of the project of support to the public administration reform “Improvement of Rules and Procedures for Legal, Other Regulation and General Documents Drafting in BiH” as set forth in the tender documentation. II. 5 TOTAL QUANTITY (NUMBER OF UNITS) AND/OR SCOPE OF THE CONTRACT As in tender documentation. Estimated value of the project is 800.000 KM with the VAT IV. 1 TYPE OF PROCEDURERestricted NOTE: the Contracting Authority reserves the right, in case of need for new services, to implement the negotiating procedure in accordance with the provisions of the article 11 paragraph (4) item d) of the Law on Public Procurements of BiH. IV. 4 CONDITIONS FOR OBTAINING TENDER DOCUMENTS (art. 18 PPL)Tender documentation can be taken until 16.11.2009. every work day from 10.00 hrs. to 16.00 hrs. at the address of the contracting authority stated under I.1, or it will be submitted to the interested candidates at their request. The request for obtaining tender documentation must be submitted in written form (by post or fax). IV. 6 TIME LIMIT FOR SUBMISSION OF BIDS26.11.2009. at 12:00 hours |