OBAVJEŠTENJE O NABAVCI SA MEĐUNARODNOM OBJAVOM
(BROJ 423-1-2-11-35/14)
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. Podaci o ugovornom organu
Naziv: Ured/Kancelarija koordinatora za reformu javne uprave
Kontakt osoba: Mirnesa Mašić
Adresa: Vrazova 9
Poštanski broj: 71000
Općina/Grad: Sarajevo – Centar
IDB/JIB: 4200334950020
Telefon: 033565760
Faks: 033565761
Elektronska pošta: parco.office@parco.gov.ba
Internet adresa: www.parco.gov.ba
I.2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju: Kao pod I.1
I.3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće: Kao pod I.1
I.4. Adresa za dodatne informacije: Kao pod I.1
I.5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost:
I.5.a. Vrsta: Organ uprave
I.5.b. Nivo: Državni nivo
I.5.c. Djelatnost: Javna uprava
I.6. Zajednička nabavka: Ne
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1. Vrsta ugovora: Usluge – Ostale usluge.
II.2. Podjela na lotove: Ne
II.3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum? Ne
II.4. Opis
II.4.a. Naziv predmeta ugovora: Javna nabavka usluga za implementaciju projekta "Implementacija zajedničkih servisa za e-usluge"
II.4.b. Kratak opis predmeta ugovora: Javna nabavka usluga za implementaciju projekta "Implementacija zajedničkih servisa za e-usluge"
II.5. Ukupna količina ili obim ugovora:
a) Pripremiti detaljan dizajn i koncept središnje tačke komunikacije, u skladu sa najboljim EU praksama, prilagođen stanju na svakom upravnom nivou – BiH, Federacija BiH, Republika Srpska i Brčko Distrikt BiH, a koji će sadržavati traženi minimum višeupotrebljivih zajedničkih blokova e-usluga kako je dato u projektnom zadatku;
b) Pripremiti prijedlog pravne analize pružanja elektronskih usluga, sa preporukama, za sva četiri upravna nivoa, uključujući analizu postojećeg pravnog okvira i procedura, identifikaciju potrebnih pravnih, regulatornih i procesnih preduslova te izradu preporuka i nacrta ugovora za korištenje eServisa;
c) Implementirati sistem u skladu sa detaljnim konceptom i dizajnom poštujući politiku otvorenih sistema i normi, te načela dostupnosti i razumljivosti sadržaja i ostale industrijske standarde, i osigurati adekvatnu obuku za centralne jedinice za e-upravu svakog upravnog nivoa;
d) Implementirati po jednu pilot elektronsku uslugu za svaki upravni nivo uz izvršenu prilagodbu „back-end“ servisa i sistema na koje će se povezati servisi portala;
e) Pripremiti i objaviti detaljne specifikacija za korištenje zajedničkih servisa i objaviti ih preko centralnih portala odgovarajućeg upravnog nivoa;
f) Izraditi tehničke specifikacije za nabavku opreme za centralne jedinice za e-upravu na svakom upravnm nivou;
g) kao i za realizaciju ostalih aktivnosti koje su predviđene u projektnom zadatku.
II.5.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM: 1.200.000,00
II.6. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova: Kao u TD
II.8. Trajanje ugovora ili rok izvršenja: 12 mjeseci od dana zaključenja ugovora o javnoj nabavci
Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III.1. Da li se zahtjeva garancija za ponudu? Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji)
III.2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora? Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji)
III.4. Ograničenja za učešće: (Obavezni uslovi za učešće iz člana 23. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji).
III.5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti: Kao u TD
III.6. Ekonomska i finansijska sposobnost: Kao u TD
III.7. Tehnička ili profesionalna sposobnost: Kao u TD
Odjeljak IV: POSTUPAK
IV.1. Vrsta postupka: Otvoreni postupak
IV.2. Kriterij za dodjelu ugovora: Najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude
IV.3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV.3.a. Datum: Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do 07.11.2014.
IV.3.b. Novčana naknada: Ne
IV.4. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum: 18.11.2014. Vrijeme: 12:00 h
IV.5. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum: 18.11.2014, vrijeme 13.00; sjedište ugovornog organa
Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija na pisani zahtjev može se preuzeti lično u prostorijama Ureda/Kancelarije koordinatora za reformu javne uprave ili putem e-mail adresu mirnesa.hodzic@parco.gov.ba.Zainteresirani ponuđači mogu tražiti pojašnjenje tenderske dokumentacije od ugovornog organa u pisanoj formi, e-mailom ili faxom i to blagovremeno, a najkasnije 10 (deset) dana prije isteka roka za dostavljanje zahtjeva za učešće tj. do 07.11.2014. godine.