Dnevni avaz: Dok susjedne zemlje pomno osmišljenim kampanajma, vodeći računa o svakom detalju, reklamiraju svoje zemlje na velikim TV stanicama, bh. vlasti još ne vode računa o tome, pa se nadležni nisu dogovorili čak ni o jedinstvenom promotivnom sloganu.
Nema saradnje
Uz konstataciju da nemamo „strategiju brendiranja BiH“ prof. Dr. Nenad Brkić s Ekonomskog fakulteta u Sarajevu kaže da nemamo dovoljno promotivnih aktinvosti vani.
Brkić, koji se bavi marketingom i komunikacijama, dodaje da i u postojećim aktivnostima nedostaje koordinacije i saradnje raznih institucija zaduženih za to, pa se stiče utisak da svako radi za sebe.
„Sve bi to trebalo biti dio komunikacijeske strategije Vijeća ministara i institucija koje sudjeluju u promociji zemlje, kao što su Ministarstvo vanjskih poslova, Agencija za promociju stranih investicija, privredne komore. Treba nam krovna komunikacijska strategija BiH-kaže Brkić.
On navodi da bi, iako postoje pojedinačne promotivne aktivnosti, usvajanjem strategije sve bilo koordinirano, „svi bi govorili jednim glasom“, postojao bi isti vizuelni identitet. Mišljenja je da se, generalno, u promociju ne ulaže dovoljno i da bismo trebali dogovoriti kako zemlju želimo predstaviti u različitim dijelovima javnosti.
Prednosti BIH
„Ako je to turistička javnost, trebamo se dogovoriti koji je to slogan, da ne komuniicramo s nekoliko njih, pa da ljudi na kraju i ne znaju koji je zvanični tursitički slogan BiH. Ako želimo reći da je BiH destinacija za direktne strane investicije, moramo reći koje su to prednosti u odnosu na druge zemlje. Sve su to pitanja koja su ili djelomično riješena ili potpuno otvorena“, objašnjava Brkić.