Članovi Upravnog odbora Fonda za reformu javne uprave (UO FRJU) na sjednici održanoj danas u Brčko distriktu BiH usaglasili su se o potrebi izmjena Memoranduma o razumijevanju za uspostavu FRJU, dokumenta kojeg su ranije potpisale vlade sve četiri razine vlasti u BiH (Vlada Fedracije BiH, Vlada Brčko distrikta BiH, Vlada Republike Srpske i Vijeće ministara BiH), te donatori Fonda za reformu javne uprave.
Izmjene Memoranduma će biti upućene vladama u BiH na razmatranje.
UO FRJU jednoglasno je odobrio tendersku dokumentaciju za projekt „Razvitak sustava za upravljanje učinkom u strukturama državne službe u BiH“ iz oblasti Upravljanjе ljudskim potencijalima. Cilj projekta je poboljšanje djelotvornosti rada organa državne službe kroz razvoj i implementiranje efektivnog sistema upravljanja učinkom i rezultatima rada koji će uvesti u primjenu u institucijama i organima uprave na različitim razinama vlasti u BiH.
Jednoglasno je podržan i projektni zadatak „Unapređenje pravila i procedura za izradu zakona, drugih propisa i općih akata u BiH“ iz oblasti Izrada politika i koordinacijski kapaciteti. Cilj projekta je uspostava najbolje prakse i koherentnih principa i standarda za izradu zakona, drugih propisa i općih akata u Bosni i Hercegovini, što će doprinijeti daljem poboljšanju procesa razvitka politika, metodološkoj skladnosti procesa izrade zakona, drugih propisa i općih akata, kao i unapređenju pravnog sistema uopće.
Jednoglasno je odobrena izmjena u projektnom zadatku „Skica razvitka središnjih organa vlada u BiH – Implementacija faze I” iz oblasti Izrada politika i koordinacijski kapaciteti. Realizacijom ovog projekta, Vijeće ministara Bosne i Hercegovine, entitetske vlade i Vlada Brčko Distrikta BiH biće osposobljene da izgrade sustav za kreiranje i upravljanje politikama na koherentan i usklađen način, razviju modernu strukturu, kapacitete i procedure upravljanja politikama, i unaprijede međuvladinu suradnju i učinak središnjih vladinih tijela.
Članovi UO nisu danas razmatrali izmjene u projektnom zadatku i tenderskoj dokumentaciji za projekt "Obuka državnih službenika za primjenu informacionih tehnologija i rad na računarima” iz oblasti Upravljanje ljudskim potencijalima.