OBAVIJEST O NABAVI
BROJ 423-2-2-1-9/12
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. Podaci o ugovornom organu
Naziv: Ured koordinatora za reformu javne uprave
Kontakt osobe: Mirnesa Hodžić i Kenan Avdagić
Adresa: Vrazova 9
Poštanski broj: 71000
Općina/Grad: Sarajevo – Centar
Identifikacijski broj/Jedinstveni identifikacijski broj: 4200334950020
Telefon: 033565760
Faks: 033565761
Elektronska pošta (e-mail): parco.office@parco.gov.ba
Internet adresa (web): www.parco.gov.ba
I.2. Adresa za dodatne informacije: kao pod I.1.
I.3. Adresa za preuzimanje tenderske dokumentacije: kao pod I.1.
I.4. Adresa za dostavu ponuda/zahtjeva za učešće: kao pod I.1.
I.5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I.5.a. Vrsta ugovornog organa: Organ uprave
I.5.b. Razina kojoj pripada ugovorni organ: Državna razina
I.5.c. Djelatnost ugovornog organa: Javna uprava
I.6. Zajednička nabava: Ne
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1. Vrsta Ugovora: Usluge; Ostale usluge
II.2. Podjela na lotove: Ne
II.3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum? Ne
II.4. Opis
II.4.a. Naziv predmeta ugovora: Javna nabava konzultantskih usluga za provedbu projekta "Izgradnja kapaciteta za borbu protiv korupcije u strukturama državne službe u BiH".
II.4.b. Kratak opis predmeta ugovora: Javna nabava konzultantskih usluga za provedbu projekta "Izgradnja kapaciteta za borbu protiv korupcije u strukturama državne službe u BiH".
II.5. Ukupna količina ugovora ili obim ugovora:
a) Izrada metodologije i strukture istraživanja javnog mnijenja o percepciji korupcije u javnoj upravi, analiza postojećeg normativnog i proceduralnog okvira za pitanja korupcije u javnoj upravi i sukobu interesa u državnoj službi;
b) Realiziranje tematskog istraživanja javnog mnijenja uz razvoj kapaciteta centralnih jedinica za informiranje/OSJ za njegovo provođenje;
c) Dizajn i priprema programa obuke za borbu protiv korupcije, utvrđivanje sadržaja i materijala za obuku (na bazi tematskog istraživanja) – opći program i program za "trenere";
d) Realiziranje obuke za ciljne skupine državnih službenika. Razvijanje dva programa obuke – jedan za menadžere/rukovodeće državne službenike i drugi za "trenere" (uključujući i službenike za informiranje i odnose s javnošću);
e) Priprema priručnika u suradnji sa radnom grupom projekta;
f) Izdavanje priručnika, distribucija i promocija;
g) Priprema plana promotivnih aktivnosti, uključujući i javnu kampanju za borbu protiv korupcije;
h) Implementacija plana promocije i antikorupcijske kampanje;
i) Evaluacija i analiza ispunjenja plana promocije i održavanje završne konferencije projekta.
II.5.a. Procijenjena ukupna vrijednost bez PDV-a: 427.350,43
II.6. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova: Sarajevo, Banja Luka, Brčko
II.8. Trajanje ugovora ili rok izvršenja: 12 mjeseci od dana zaključenja ugovora o javnoj nabavi
Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III.1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?: Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji);
III.2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?: Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji);
III.4. Ograničenja za učešće: (Obvezni uvjeti za učešće iz člana 23. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji).
III.5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti: Kandidati trebaju uz zahtjev za učešće dostaviti dokaz o registraciji u relevantnom profesionalnom ili trgovačkom registru u zemlji u kojoj su osnovali firmu ili dostaviti posebnu izjavu ili referencu kojom se dokazuje njihovo pravo da se profesionalno bave određenom djelatnošću.
III.6. Ekonomska i financijska sposobnost:
a) Ostvaren promet u iznosu od najmanje 500.000,00 KM u segmentu poslovanja koji je predmet ugovora (pružanje konzultantskih usluga) u posljednje dvije godine.
NAPOMENA: prethodni iznos prometa odnosi se na ukupni iznos prometa ostvaren u dvije financijske godine zajedno, odnosno od početka poslovanja, ako je kandidat registrovan, odnosno počeo sa radom prije manje od dvije godine
b) ostvaruje pozitivne rezultate poslovanja u posljednje dvije godine
c) računi kod poslovnih banaka ne smiju biti blokirani u posljednjih 6 (šest) mjeseci.
III.7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a) Iskustvo u realizaciji najmanje 2 (dva) ugovora odnosno projekta čiji su karakter i kompleksnost isti ili slični onima koji se odnose na ugovor o realizaciji projekta koji je predmet nabavke, u prethodne 3 (tri) godine.
NAPOMENA: u smislu sličnosti uzeće se u obzir ugovori koji su vezani za realizaciju projekata osiguranja tehničke pomoći ili usluga koje su predmet nabavke; u smislu kompleksnosti uzeće se u obzir ugovori slične vrijednosti i dužine trajanja (minimalno 300.000,00 KM vrijednosti po projektu i/ili uslugama sa periodom realizacije od najmanje 6 mjeseci)
b) Kandidat treba osigurati sve potrebne tehničke resurse i sredstva potrebna za izvršenje ugovora u skladu sa zahtjevima iz projektnog zadatka iz Aneksa 4 TD (posebno prema zahtjevima navedenim u tačkama 4.3.2, 6.4, 6.5 i 6.6 projektnog zadatka)
c) Posjedovati iskustvo u realizaciji obuke i izgradnji kapaciteta za zaposlene u državnoj službi/upravi ili javnom sektoru
d) Imati angažirano najmanje troje uposlenih u protekle 2 (dvije) godine koji su bili zaduženi za realizaciju sličnih ugovora (osiguranje tehničke pomoći i pružanje konzultantskih usluga ).
e)Da angažirani eksperti nisu u sukobu interesa u skladu sa važećim propisima BiH
f) Kandidati trebaju osigurati traženo osoblje za izvršenje ugovora i pružanje usluga koje su predmet javne nabave (ključne i druge eksperte) sa kvalifikacijama i iskustvom koji odgovaraju zahtjevima koji su navedeni u projektnom zadatku u sekciji 6.1 Osoblje.
Odjeljak IV: POSTUPAK
IV.1. Vrsta postupka: Ograničeni postupak
IV.2. Kriterij za dodjelu ugovora: Najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude
IV.3. Uslovi za dostavu/preuzimanje tenderske dokumentacije
IV.3.a. Datum: Može se obezbjediti do 23.11.2012.
IV.3.b. Novčana naknada: Ne
IV.4. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum: 3.12.2012.
Vrijeme: 12:00
Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
– Tenderska dokumentacija na pisani zahtjev može se preuzeti lično u prostorijama Ureda koordinatora za reformu javne uprave ili putem e-maila na adresu Mirnesa.Hodzic@parco.gov.ba . Zainteresirani ponuđači mogu tražiti pojašnjenje tenderske dokumentacije od ugovornog organa u pisanoj formi, i to blagovremeno, a najkasnije 10 (deset) dana prije isteka roka za dostavljanje zahtjeva za učešće/ponuda tj.23.11.2012. godine pisanim putem, faksom ili e-mailom.
– Ugovorni organ šalje poziv za dostavljanje ponuda kandidatima koji su zadovoljili predkvalifikacijske uvjete ugovornog organa.