Dnevni list: Broj internet korisnika u BiH je u odnosu na prošlu godinu porastao s 33 na 35 posto, a broj kućanstava s internet priključkom s 28 na 29 posto, pokazuje najnovije istraživanje GfK BH Centra za istraživanje tržišta. Internet u prvom redu koriste mlađe generacije, posebice oni u dobi od 15 do 24 godine među kojima se njih gotovo 75 posto služi internetom, i to pretežno studenti i učenici, a slijede ih stalno zaposleni među kojima oko polovice koristi ove usluge, dok među umirovljenicima nalazimo samo oko četiri posto korisnika.
Iako je broj korisnika rastao i u FBiH i RS-u, on je ipak bio nešto veći u FBiH, pa sada i razlika između ova dva entiteta nešto veća, 41 posto naspram 26 posto. Slično se dogodilo i kada je riječ o spolu korisnika – tako je broj muških korisnika sada veći nego prije šest mjeseci, za tri posto, ali porast broja žena korisnica interneta ipak je bio nešto veći, zabilježen je skok od pet posto no i dalje muškarci čine više od polovice svih internet korisnika u BiH, pokazuje ovo istraživanje GfK BH.
Kada je riječ o učestalosti korištenja interneta od ukupnog broja korisnika u BiH polovica njih koristi internet svaki dan i tu se slika nije bitno promijenila u odnosu na 2008. I ovdje dob korisnika ima važnu ulogu jer što je netko mlađi to češće pristupa internetu, ali važno je i čime se netko bavi. Tako ako 60 posto korisnika iz kategorije menadžera, poduzetnika, stručnjaka, ali i studenata i učenika internet koristi na dnevnoj osnovi. Ono po čemu smo i dalje svojevrsni kuriozitet jest činjenica da više od 20 posto korisnika internetu pristupa iz internet caffea.
Kada jer riječ o najpoznatijim svjetskim internet društvenim mrežama kao što su Facebook, MySpace i Twitter, javnosti u našoj zemlji je najpoznatiji Facebook.
Tako čak 46 posto građana BiH koji koriste internet ima otvoren profil na Facebooku, dok su druge dvije mreže mnogo manje popularne, pa tako Twitter koristi oko pet, a MySpace svega jedan posto korisnika interneta u BiH.
Korisnici Facebooka, prema GfK istraživanju, najviše koriste chatanje, slanje e-mailova, komentiranje postava i igranje igrica. Ostale aktivnosti poput postavljanja fotografija, igranja kvizova, traganja za informacijama ili otvaranja reklamnih poruka su nešto manje zastupljene. GfK-ovo istraživanje upozorava da s Facebookom treba biti oprezan jer može dovesti čak i do problema sa zakonom.