Svrha angažiranja:
Program za angažiranje praktikanata (Junior professionals Programme) predstavlja polaznu točku u radu i razvitku karijere u ustanovama državne službe Bosne i Hercegovine, a dizajniran je u svrhu razvoja profesionalnih vještina mladih stručnjaka u periodu neposredno nakon stjecanja univerzitetske diplome i njihovoj pripremi za budući rad u strukturama državne službe/uprave.
Odabrani kandidati će,kao praktikanti u Uredu koordinatora za reformu javne uprave, imati priliku da kroz program obuke uz rad/prakse budu direktno uključeni u poslove koji su u nadležnosti Ureda i na taj način osiguraju potporu procesu reforme javne uprave u Bosni i Hercegovini.
Kao dio manjeg tima praktikanti će imati priliku da pružaju tehničku, administrativnu i operacijsku podršku aktivnostima i projektima vezanim za reformu javne uprave koji se realizuju u suradnji sa međunarodnim donatorima i institucijama državne službe/uprave na različitim razinama vlasti u BiH.
Vrsta i trajanje angažiranja:
Angažiranje praktikanata ne podrazumijeva zasnivanje radnog odnosa i odvijaće se u formi besplatne obuke uz rad u toku trajanja programa od najviše 8 mjeseci. Praktikanti za svoj rad neće primati naknadu , osim pokrivanja osnovnih troškova u tijeku trajanja prakse (prevoz, ishrana) u mjesečnom iznosu od 500 KM.
Program se financira iz donatorskih sredstava tehničke pomoći koju Uredu koordinatora za reformu javne uprave pruža DFID u okviru projekta SEPARB.
Lokacija:
Praktikanti će biti locirani u službenim prostorijama Ureda koordinatora za reformu javne uprave u Sarajevu. Shodno potrebama posla, u toku trajanja programa moguća su kraća putovanja u druge gradove u Bosni i Hercegovini.
Supervizija/Izvjećivanje:
Angažiranje i napredak odabranih kandidata u toku trajanja programa će biti direktno nadgledani od koordinatora reformske oblasti kao neposrednog supervizora.
Za svoj ukupan rad u periodu angažiranja praktikanti su odgovorni Koordinatoru za reformu javne uprave.
Odgovornosti:
Praktikanti će u sklopu angažiranja imati sljedeće odgovornosti, koje uključuju, ali nisu ograničene na obavljanje sljedećih aktivnosti:
• Asistiranje u radu tima za refomsku oblast u koji budu raspoređeni i potpora pri obavljanju svakodnevnih operacijskih aktivnosti
• Suradnja u pripremi i organiziranju različitih vrsta sastanaka i pripremi radnih materijala za potrebe radnog tima u reformskoj oblasti
• Potpora članovima tima u pripremanju projektnih dokumenata, izvješća, prezentacija i drugih projektnih materijala za datu reformsku oblast
• Potpora pri planiranju i organiziranju raznih događaja u sklopu projektnih aktivnosti (radionice, seminari, i sl)
• Asistiranje članovima tima u procesu prikupljanja i ažuriranja informacija, analizi podataka i pripremi različitih vrsta izvješća
• Potpora u održavanju različitih vrsta elektronskih evidencija (baza podataka), arhiviranju dokumentacije i održavanju arhive
• Administrativna podrška radu Ureda u cjelini shodno aktualnim potrebama
Kvalifikacijski uvjeti:
• Državljanstvo BiH
• Univerzitetska diploma – sljedeći profili: 1 pravnik, 1 informatičar i 1 društvenog smjera (poželjno pravo ,političke nauke)
• Aktivno poznavane engleskog jezika
• Aktivno poznavanje rada na računaru (MS Windows, MS Office- Word, Excel,Access; Internet i e-mail, programi za izradu prezentacija)
Sposobnosti i individualne karakteristike :
• Dobre organizacijske vještine
• Spremnost za rad u timu i dobre interpersonalne vještine
• Dobre komunikacijske vještine (pismene i usmene)
• Samoinicijativnost i proaktivan pristup poslu i radnim zadacima
• Odgovornost za postizanje rezultata
• Spremnost na razvoj ličnih sposobnosti, vještina i iskustava, te dijeljenje istih sa kolegama u timu
• Izražen interes za rad u javnoj administraciji i razvoj karijere u državnoj službi
• Razumijevanje/interesiranje za proces refome javne uprave u BiH i proces europskih integracija