Općenito, ako ste u mogućnosti da na sadašnjem web sajtu objavite informaciju ili dokument, nećete morati ništa da mijenjate.

Ako web stranica vaše institucije već ima dobru strukturu informacija, tj. sadržaj koji se objavljuje je jasno kategorisan i kao takav je pristupačan posjetiocima koji ga lako i na intuitivan način pronalaze, onda ćete vjerovatno bez puno problema pronaći odgovarajuće kategorije u kojima ćete objavljivati informacija prema standardima proaktivne transparentnosti.

Međutim, ako to nije slučaj s vašom web stranicom i jednostavno ne znate gdje biste smisleno smjestili određene informacija, iskustvo određenih institucija je pokazalo da je praktično rješenje uspostaviti novu kategoriju na stranici (npr. „transparentnost“ ili „proaktivna transparentnost“), gdje biste na jednoj stranici objavili većinu informacija u skladu sa standardima. Ovim rješenjem posebno olakšavate pristup istraživačima koji bi eventualno mjerili vaš nivo transparentnosti.

Drugo pragmatično rješenje jeste da – ako vaš sistem za upravljanje sadržajem (CMS) to omogućava – kategorišete sadržaje pomoću tzv. oznaka (tag) kako bi sadržaj koji se odnosi na standarde proaktivne transparentnosti u svakom trenutku mogao biti lako grupisan, odnosno, kako bi posjetioci mogli pomoću funkcionalnosti pretrage na vašoj web stranici mogli pronaći sve sadržaje objavljene pod takvom oznakom.

Čak i ako nemate mogućnost da označite sadržaj na gore opisan način, možete dodatno izraditi jednu podstranicu na vašoj web stranici koja će sadržavati linkove na mjesta na vašoj web stranici na kojima se nalaze informacije objavljene prema standardima proaktivne transparentnosti.