КАНЦЕЛАРИЈА КООРДИНАТОРА ЗА РЕФОРМУ ЈАВНЕ УПРАВЕ ОБАВЈЕШТЕЊЕ О НАБАВЦИ УСЛУГЕ

Одјељак I:

УГОВОРНИ ОРГАН I.1.

ПУНИ НАЗИВ И АДРЕСА УГОВОРНОГ ОРГАНА

Организација: Канцеларија координатора за реформу јавне управе

Контакт особа: Александар Каришик, Мирнеса Ходжић

Адреса: Вразова 9

Поштански број: 71000

Град: Сарајево

Идентификациони број: 4200334950020

Телефон: 033/565-776;033/565-786

Фаx: 033/565-761

Е-маил:Aleksandar.Karisik@parco.gov.ba Mirnesa.Hodzic@parco.gov.ba

Интернет адреса: www.parco.gov.ba

I.2. АДРЕСА НА КОЈОЈ СЕ МОГУ ДОБИТИ ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ

Као под I.1.

I.3. АДРЕСА НА КОЈОЈ СЕ МОЖЕ ДОБИТИ ДОКУМЕНТАЦИЈА

Као под I.1.

I.4. АДРЕСА НА КОЈУ СЕ ДОСТАВЉАЈУ ПОНУДЕ ЗА УЧЕШЋЕ

Као под I.1.

I.5. ВРСТА УГОВОРНОГ ОРГАНА (члан 3. ЗЈН) I.5.б на државном нивоу, остали

Одјељак II:

ПРЕДМЕТ УГОВОРА

II.1. ВРСТА УГОВОРА Услуге

II.2. ДА ЛИ СЕ НАМЈЕРАВА ЗАКЉУЧИТИ ОКВИРНИ СПОРАЗУМ? (члан 32. ЗЈН)

Не

II.3. НАЗИВ/РЕФЕРЕНЦА ПОД КОЈИМ ЈЕ КОНКРЕТАН УГОВОР ЕВИДЕНТИРАН КОД УГОВОРНОГ ОРГАНА

Уговор о консултантским услугама за имплементацију пројекта „Успостављање савремених одјела за управљање људским потенцијалима у органима управе у БиХ », Одлука о набавци бр. 03-07-03-95-3/11.

II.4. ОПИС ПРЕДМЕТА УГОВОРА

Набавка консултантских услуга – осигурање техничке помоћи за имплементацију пројекта подршке реформи јавне управе „Успостављање савремених одјела за управљање људским потенцијалима у органима управе у БиХ" како је дато у тендерској документацији.

III.5. УКУПНА КОЛИЧИНА (БРОЈ ЈЕДИНИЦА) И/ИЛИ ОБИМ УГОВОРА Као у тендерској документацији. Максимална вриједност буджета за уговор је до 1.363.000,00 КМ без урачунатог ПДВ-а.

II.6. МЈЕСТО ИСПОРУКЕ РОБА ИЛИ ЛОКАЦИЈА ИЗВРШЕЊА УСЛУГА ИЛИ РАДОВАБосна и Херцеговина ближе одређено у тендерској документацији

II.7. ПОДЈЕЛА НА ЛОТОВЕ Не

 

II.8. ПРИХВАТЉИВОСТ АЛТЕРНАТИВНИХ ПОНУДА? (члан 17. ЗЈН) (уколико је примјењиво)

Не

II.9. ТРАЈАЊЕ УГОВОРА ИЛИ РОК ИЗВРШЕЊА

18 мјесеци од потписивања уговора, како је то ближе дато у тендерској документацији

Одјељак III: ПРАВНЕ, ЕКОНОМСКЕ И ТЕХНИЧКЕ ИНФОРМАЦИЈЕ

III.1. ИЗНОС ГАРАНЦИЈЕ ЗА ПОНУДУ, уколико се захтијева (члан 16 ЗЈН)

Не тражи се у I-фази предквалификације с тим да ће прихватљиви понуђачи бити у обавези доставити у II-фази одговорајућу гаранцију о озбиљности понуде како то буде наведено у позиву за достављање понуда односно тендерској документацији.

III.2. ОСТАЛИ ЗАХТЈЕВИ У ВЕЗИ СА ГАРАНЦИЈОМ ЗА ПОНУДУ (члан 16-17 УПЗ)

Као под III.1.

III.3. ИЗНОС ГАРАНЦИЈЕ ЗА ИЗВРШЕЊЕ УГОВОРА, уколико се захтијева (члан 16. ЗЈН)

Не

III.4. ОСТАЛИ ЗАХТЈЕВИ У ВЕЗИ С ГАРАНЦИЈОМ ЗА ИЗВРШЕЊЕ УГОВОРА, ако је примјењиво (члан 19. УПЗ)

Уколико понуђач захтјева авансно плаћање дужан је обезбједити авансну гаранцију како је дато у тендерској документацији.

III.5. УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ – ЛИЧНА СИТУАЦИЈА (члан 23. ЗЈН)

Документи којима понуђач доказује да је упознат и да се на њега не односи ниједан од случајева наведених у члану 23. Закона о јавним набавкама на начин и у форми како је дато у тендерској документацији

III.6. УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ – СПОСОБНОСТ ЗА ОБАВЉАЊЕ ПРОФЕСИОНАЛНЕ ДЈЕЛАТНОСТИ (члан 24. ЗЈН)

Документи о регистрацији понуђача за обављање релевантне дјелатности како је дато у тендерској документацији

III.7. УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ – ЕКОНОМСКА И ФИНАНСИЈСКА ПОДОБНОСТ (члан 25. ЗЈН)

Услови и документи којима се доказује испуњавање услова како је дато у тендерској документацији

III.8. УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ – ТЕХНИЧКА И/ИЛИ ПРОФЕСИОНАЛНА СПОСОБНОСТ (члан 26. ЗЈН)

Услови и документи којима се доказује испуњавање услова како је дато у тендерској документацији

Одјељак IV: ПОСТУПАК

IV.1. ВРСТА ПОСТУПКА

Ограничени-међународни врједносни разред

IV.2. КРИТЕРИЈИ ЗА ДОДЈЕЛУ УГОВОРА (члан 34. ЗЈН)

(а) Најнижа цијена технички задовољавајуће понуде

IV.3. ПРИМЈЕНА ПРЕФЕРЕНЦИЈАЛНОГ ТРЕТМАНА ДОМАЋЕГ (члан 20. УПЗ)

Да, на начин и под условима како је то наведено у тендерској документацији

IV.4. УСЛОВИ ЗА ДОБИЈАЊЕ ТЕНДЕРСКЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ (члан 18. ЗЈН)

Тендерска документација за фазу предквалификације може се преузети до 03.05.2011. године сваким радним даном од 10:00 до 16:00 сати на адреси уговорног органа наведеној под I.1, или ће бити достављена заинтересованим кандидатима на њихов захтјев. Захтјев мора бити достављен у писаној форми (путем поште или факса). Није предвиђена новчана накнада за преузимање тендерске документације.

IV.5. ЗАХТЈЕВИ У ПОГЛЕДУ ЈЕЗИКА ПОНУДЕ

Понуде се подносе на једном од службених језика БиХ

IV.6. РОК ЗА ПРИЈЕМ ПОНУДА ЗА УЧЕШЋЕ

13.05.2011. у 12:00 сати

IV.7. МИНИМАЛАН ВРЕМЕНСКИ ПЕРИОД ВАЖНОСТИ ПОНУДЕ КОЈИ ЈЕ ПОНУЂАЧ ДУЖАН ОБЕЗБИЈЕДИТИ

НИЈЕ ПРЕДВИЂЕН МИНИМАЛАН ПЕРИОД ВАЖЕНЈА ЗАХТЈЕВА ЗА УЧЕШЋЕ НАПОМЕНА:Квалификовани понуђачи ће након прве фазе бити дужни изјаснити се о опцији понуде на начин како је то наведено у тендерској документацији за другу фазу ограниченог поступка – подношенје понуда.

IV.8. ДАТУМ И МЈЕСТО ОТВАРАЊА ПОНУДА

Уговорни орган ће извршити отварање захтјева за учешће у ограниченом поступку након крајњег рока који је одређен за пријем захтјева. Отварање неће бити јавно.

Одјељак V: ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ

1.Захтјев треба да садржи све тражене документе наведене у овом обавјештењу о набавци, као и документе наведене у тендерској документацији на начин и у форми утврђеној у тендерској документацији, у супротном исти може бити елиминиран због формално правних или суштинских недостатака. 2. Заинтересовани кандидати могу у писаној форми (путем поште или факса) од уговорног органа тражити појашњење тендерске документације за фазу предквалификације најкасније 10 дана прије истека рока за подношење захтјева наведеног под IV.6. тј. до 03.05.2011. год. или достављањем писма на факс број 033/565-761, контакт особе Александар Каришик и Мирнеса Ходжић . 3. Уговорни орган не сноси никакве трошкове понуђача настале по овом обавјештењу о јавној набавци. 4. Уговорни орган задржава право да прекине-откаже поступак додјеле уговора из разлога-случајева наведених у члану 12. Закона о јавним набавкама, о чему ће обавијестити понуђаче и објавити обавјештење о отказивању. 5. Кандидати који задовоље фазу предквалификације ће бити позвани да учествују у наставку јавног надметања

SUMMARY OF THE NOTICE ON PROCUREMENT

Section I: CONTRACTING AUTHORITY

I.1. OFFICIAL NAME AND ADDRESS OF THE CONTRACTING AUTHORITY

Organization: Public Administration Reform Coordinator's Office

Contact person: Aleksandar Karišik Mirnesa Hodžić

Address: Vrazova 9

Postal code. 71000

Town: Sarajevo

ID number: 4200334950020

Telephone: 033/565-776

Fax: 033/565-761

Electronic mail (email): Aleksandar.Karisik@parco.gov.ba Zoran.Stojisavljević@parco.gov.ba

Internet addres (URL): www.parco.gov.ba

II.1. TYPE OF CONTRACT : Services

II.4. DESCRIPTION OF THE OBJECT OF THE CONTRACT

“Establishment of Modern Departments for Human Resources Management in the Bodies of Administration in BiH”

II.5. TOTAL QUANTITY (NUMBER OF UNITS) AND/OR SCOPE OF THE CONTRACT

As in tender doccumentation. Estimated value of the project is 1.363.000,00 KM without the VAT

IV.1. TYPE OF PROCEDURE:

Restricted

IV.4. CONDITIONS FOR OBTAINING TENDER DOCUMENTS (Art. 18 PPL)

Tender documentation can be taken until May 3, 2011 every work day from 10.00 hrs. to 16.00 hrs. at the address of the contracting authority stated under I.1, or it will be submitted to the interested candidates at their request submitted in written form (by mail or fax). No financial fee is stipulated for taking the tender documentation.

IV. 6 TIME LIMIT FOR SUBMISSION OF BIDS

May 13, 2011 12:00 hours