o-uredu

Ured koordinatora za reformu javne uprave u BiH osnovan je Odlukom Vijeća ministara u listopadu 2004. godine, slijedom preporuke Studije izvodljivosti za BiH. Formiranje Ureda je bio odgovor na potrebe građana za učinkovitijom i odgovornijom javnom upravom na svim razinama vlasti, sposobnom za preuzimanje obveza u procesu eurointegracija BiH.

Ured je pokretačka snaga reforme javne uprave u BiH, a njegova najvažnija uloga da koordinira reformske aktivnosti između Vijeća ministara, entitetskih i Vlade Brčko distrikta, blisko surađujući sa Delegacijom Europske komisije u BiH.

Ured je sačinio, a vlade na svim razinama 2006. godine usvojile državnu Strategiju reforme javne uprave i Akcijski plan 1 sa mjerama za njeno sprovođenje, potvrđujući time opredijeljenost za uspjeh reforme. Temeljem navedenih strateških dokumenata, Ured koordinira, usmjerava i prati reformu javne uprave, kako bi njena unaprijeđena organizacijska struktura uz primjenu najbolje europske prakse bila sposobna da sprovede cjelokupan proces eurointegracija BiH i postane dijelom Europskog administrativnog prostora.

Vizija Ureda je unapređenje usluga vlasti posredstvom reformirane javne uprave, a misija iniciranje, koordinacija i promocija reforme na svim razinama, s ciljem zaštite interesa građana BiH. Jedan od zadataka Ureda je i upravljanje Fondom za reformu javne uprave.

Rad Ureda koordinatora za reformu javne uprave je razvidan i podrazumijeva redovito izvještavanje nadležnih, suradnju sa civilnim društvom i medijima, kao i javnu promociju reforme javne uprave i ostvarenog napretka.

Organizacijska struktura Ureda definirana je Pravilnikom o unutarnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta u Uredu koordinatora za reformu javne uprave u BiH.