Савјет министара БиХ на данашњој сједници утврдило је Приједлог закона о електронском документу, који ће убрзати процедуре и самим тим унаприједити ефективност власти у контакту са грађанима те допринијети даљем развоју електронске управе у институцијама БиХ. 
  
Значај закона првенствено се везује за стварање услова за изједначавање електронског и документа у писаном облику у одвијању правног промета између физичких и правних лица и тијела јавних власти. На овај начин жели се омогућити успостављање електронског правног и пословног промета пред органима управе у Босни и Херцеговини. 
Његовим доношењем отвара се нови процес и употпуњује правни оквир из области информационог друштва те отклањају сметње за примјену Закона о електронском потпису и Закона о електронском правном и пословном промету, као и пратећих подзаконских аката. 
Коришћење електронског документа, као службено валидног, ће скратити вријеме потребно за спровођење поступака, а очекује се позитиван утицај на смањење трошкова који се тренутно производе приликом слања докумената у писаној форми. 
Министарство комуникација и транспорта доставиће Приједлог закона Парламентарној скупштини БиХ на разматрање по основној законодавној процедури, саопштено је из Службе за информисање Савјета министара БиХ.